Thursday, August 10, 2017

Holger in the states: day 375. Not in the states



Pealkirjast hoolimata räägin enda kuu aega kestnud puhkusest ja seiklustest Eestis ja selle ümber. Hetkel istun aga New Yorki lennujaamas ja fraktsiooni oma 9-tunnisest ooteajast kasutan just enda mobiilikaamera tühjaks laadimisele. Vabandan juba ette ära kui mõned mobiiliga tehtud pildid kartulikvaliteedga on. Äkki on vähemalt praekartuli kvaliteet.

Endale ootamatult sain enne Eestisse lendamist kutse Ameerika suursaadiku vastuvõtule USA aastapäeva puhul 4. juulil. Iroonilisel kombel aga istusin mina sel hetkel siin samas lennujaamas ning ootasin oma lendu Eesti suunas, seega lahutas mind pidustustega liitumisest vaid paaritunnine vahe. Kahjuks ei saanud ka telekas kaasa elada ning teisi vaadates ette kujutada, et ma nende keskel olen, kuid meelitatud ma võimalusest siiski olin!


Minu eelmises korteris (jah, ma kolin tihti) oli selline eriline toiduautomaat, et pärast algset sissemakset töötas masin sõrmejälje peal. Et kui öösel mantli ja susside väel vaja snäkki või limonaadi hankida, siis ei olegi vaja midagi kaasa võtta. USA mõistes muidugi stereotüüpne asi, kuigi privaatsuse mõttes hirmus.


Mõtteid mehest

Mõtteid naisest

Tartu aparaaditehase väline filmiõhtu

Kaotasin perega kihlveo seoses Eesti-Belgia jalgpalli matšiga. Mina panustasin optimistlikult 1-5, mõeldes eelmise kohtumise 1-8 skoorile. Teised olid aga veelgi optimistlikud ning kuna Eestil nõnda hästi läks, siis pidin mina kaotajana teistele süüa tegema. Toiduvalikuga mul väga keeruline ei olnud, kuna olin otse USAst tulnud, siis juba teadsin, mida teha:



Minu maitsev meistriteos

Olles juba Eestis päris pikalt (üle nädala!) olnud, otsustasime ka teistesse baltimaadesse piiluda. Üheks enim lõbu ja segadust pakkuvaks kohaks oli illusioonide muuseum Vilniuses:




Teine eriline kogemus oli mini-loomaaed Klapeida lähedal, kus sai nelja tiigrikutsikaga mängida! Kaks neist siis nö. tavalist tõugu ja teised kaks lumetiigrid! Tiigrid olid õudsalt mängulised, mürasid terve aeg, kaklesid ka omavahel ning kui ühele neist selja pöörasid, siis oli garanteeritud, et ta küüntega sinu külge kinni hüppab.



Kõige suuremaks üllatajaks oli aga kasside muuseum Siauliais. Tegu on vähetuntud kohaga, sellest pole internetis üldse pilte ning kohale jõudes pidime kontrollima, et ega GPS meid hoopis kellegi korteri ette ei parkinud. Ega me siis midagi väga midagi sellest oodata ei osanud. Tegemist on muuseumiga, kus elab hunnik kasse ning on sadu või isegi tuhandeid kassiteemalisi asju. Maksime sissepääsuks 1€ ning teenindaja ütles meile, et ühe ukse taga on siis muuseum ja teise ukse taga on loomad. Ma mõtlesin, et kui ukse lahti teen, siis hakkab hunnik kasse end vastu mu jalgu hõõruma. Mu üllatus oli suur, kui ma selle ukse avasin ja mulle passis loomaaed vastu! Krokodill aknalaual! Maod! Tarakanid! Kõik-kõik loomad sinna kogunenud. Mõne aja pärast sisenes ruumi ka töötaja ja pakkus mulle võimalust tarakaniga mängida. Kui ma sellest keeldusin andis ta mulle aga oksaputuka käe peale! Sellega asi ei piirdunud ja lõbuks sain mängida kõigega: maod, hamstrid, tuhkrud, rotid, jänesed, iguaanid, gekod, salamandrid, kilpkonnad! Eelnevas loomaaias isegi polnud neid loomi, rääkimata sellest, et ma neid kunagi varem isegi puudutanud ei olnud. Milline avastamata kullalaegas see kasside muuseum oli - ja kõik see veel 1€ eest! Ja noh, muudes tubades nägimegi vaid ühtainust kassi, kes päikese käes magas.









Külastasime ka Ristimäge Lätis

Eestimaa on ilus



Avastasin, et uus renoveeritud TÜ loodusmuuseum on päris uhke. Soovitan seda külastada - ka seal leidub huvitavaid loomasid!

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis