Sunday, April 10, 2011

Inside my head

Enne tweetisin kui tore hommik, lõuna ja õhtu mul olid. Nüüd lisandus sellele veel tore öö ka. Alguses läksin Taneli poole, kus ma sain esimest korda elus xbox'iga mängida. Edasi viis tee Tallinna, kellegi juurde, kellel oli üpriski lihtne nimi, aga miskipärast ei püsi mul kohe üldse meeles. Algul arvasin, et tema juures on ilmselt mingi majaläbu paarikümne inimesega, aga kohale jõudes oli seal ainult 4 inimest tema toas ja umbes sama palju ühes teises toas. Tema toas sain ma esimest korda WII'ga mängida. Vahva. Siis mingi 3 läbi Statoilist läbi ja Kohila tagasi.

Ja muide, Pläätsa ligidal on praegu veetase hästi kõrge. Jõge on teele juba suht lähedal, seda on äge vaadata.

Täna hommikul käisin minu jaoks ebatavaliselt vara trennis ning trenni lõpus otsustasin natukene joosta. Tavaliselt ma jooksen koormusega umbes 20-25 minutit, et end mitte ka üle vasitada. Täna mõtlesin joosta 30 minutit. Aga kui 30 minutit olin jooksnud, siis ma ei tundnud mitte midagi, ma olin sama värske nagu alguseski. Jooksin veel 10 minutit, aga ei tundnud ikka midagi ja siis viskas kopa lihtsalt ette. Kui ma homme ka aega saan, siis mõtlesin sama taktikat proovida, aga seekord 1 tunni ära joosta. Eks näis.

Mul tekkis täna vahepeal kohutavalt suur tahe aega tagasi keerata. Olin täiesti mõttesse vajunud ja aju kuidagi ütles, et kui samat teed pidi tagasi lähen, on see võimalik ja ma siis juba hakkasin planeerima, mida ma sel hetkel teistmoodi oleksin pidanud tegema. Aga õnneks tuli siiski mõistus enne seda tagasi, kui ma jõudsin ühtegi sammu tuldud tee poole teha.
I think I'm losing it.

Tagurpidi

tee kõik
tagurpidi

tule koju

pühi laks
mu põselt
oma peopessa

tõmba pisarad
lurinal silmadesse

ava kohver
ja vaata
kuidas kõik riided
suure kaarega
sealt su sülle
hüppavad

ning siis
jooksevad põrandal kokku
verised killud
ja kargavad su kätte
terveks südameks
mille sa vajutad
mu rindu

ja siis
me suudleme
esimest korda



2 kommentaar(i):

  1. huvitav on see, kui kõrge on vesi mõisa taga. see vesi, mis tammist all pool on, on minumeelest alati väga madal olnud, nüüd tundus sitaks kõrge :D samuti tundus üks puidust maja (kunagisest jõe poest järgmine) vee all olevat :D

    samas, ma käisin sealt läbi öösel ja olin täis :D

    ReplyDelete
  2. Mhm, nad on tammi lahti teinud, sest muidu oleks see sild seal ja pläätsa tee juba kõik ammu vee all =D

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis