Sunday, August 25, 2013

Uus algus




Suvel olen hakanud palju unenägusid nägema - pole ka ime, muul ajal lihtsalt ei jätku ressursse magamiseks. Enam pole kuigi ebatavaline see, et hommikul mäletan kahte või lausa kolme unenägu. Muudsugu imenippe teen seevastu vähem. Viimati tõusin Saksamaal telgis ööbides südaööl püsti, kompisin telgi lage ning kui teised üritasid mulle selgitada, et me oleme telgis, kostsin mina rahus: "Ma ei saa aru". Hakkasin vaikselt tagasi pikali lamama, kus ma olin tasakesi segaduses ning ka hirmul, üritas ka ise ennast rahustada ning magama sundida. Muidugi seda kõike läbi unesegase oleku. Tüüpiline mina.




25. august ning olen juba kolmandat päeva Tartus, kuigi koolini on veel nädal. Minu kirjutuslaud on kasvanud 2 korda pikemaks, televiisorialuse kohale tekkinud kapp, mis asendab ka televiisorialuse funktsiooni. Aknaid on siiani veel kolm, kuid pehme diivan on kadunud ning asendunud hoopis nelja tumbaga. Vana külmkapp asendunud uuega ning ootab enda uut omaniku korteri koridoris (ärge palun seda ära ärandage). Ning paljugi muud on muutumas või muutunud. Seda kõike põhjusel, mida ma oleksin võinud ka juba pikka aega tagasi siin teatada . H&S ei tähenda enam sugugi Holger & Saare, vaid Holger Saare & Sigrid. Head ajad on ootamas. Me kolisime kokku. Mina ja Tema. Meie.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis