Saturday, August 17, 2013

Eesti-Läti-Leedu-...

Eesti-Läti-Leedu-Poola-Saksamaa-Austria-Tšehhi ja veel mõnikümmend piiriületust ning 4890 kilomeetrit autosõitu ehk minu selle suve reis. Selle kilometraaži sisse kuulub palju istumist, öiseid teid, majutuse otsimist - ukselt uksele käimist, nii saksa kui ka inglise keelt, losse, palju mägesid ning tuulikuid, 39 kraadi kuuma, veepark, valuutade ümberarvestamine ning otseloomulikult ka hunnik vaatamisväärsuseid ja kohaliku toidu söömine.

Berliini võidusammas
Starbucks
Meie Neuschwansteini lossis
Gangsta shit
Neuschwansteini loss eemalt


No comment

Brandenburgi väravad

Tõeline ummik

Silmapilk


Saksa-Austria piir

Mina olen üldiselt see inimene, kes harjub välise keskkonnaga kiiresti ära. Üsna kiiresti tundus see täiesti tavaline, et alguses proovin saksa keeles rääkida ja kui sellega läbi ei murra, siis võib ju inglise keele appi võtta. Põhilised fraasid jäid juba täitsa külge ning sellest poolest aastast, mil ma saksa keelt õppisin, oli tohutult kasu. Muidugi oli naljakas olukord, kui käisime ukselt uksele ja otsisime väikeses külas kodumajutust. Olles selle lõpuks leidnud ning lahke naisega ka natukene vestelnud küsis ta, kas oleme Itaaliast. Vastasime küll ei, kuid hiljem, kui ta midagi küsis, vastasin siiski "Si".

Miks ei saa aatomituuma osakesi destilleerida ?
   Ma ei ole kindel, kas ma küsimuseset õigesti aru saan, sest destilleerimine ise on ju hoopis protsess, mida aatomituuma osakestega teha ei saa. Aga kui võtta seda osakeste eraldamisena, siis on ju see raadioaktiivsetel aatomitel täiesti võimalik. Samuti ka siis, kui anda piisavalt energiat, mis ületaks nende vahelise tugeva jõu, siis võivad prootonid ja neutronid täiesti eralduda.

Muidugi ma hoopis kardan, et sain küsimusest valesti aru, aga vastamata ka ei tahtnud jätta. Võiksite täpsustada :)

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis