Saturday, November 13, 2010

"Oleks on sama hea kui poleks"

atmosfäär.

Kui ma oleksin rikas,
ostaksin ma sulle saapad
pikkade kontsadega,
kaitsmaks sind kõige selle rämpsu eest, millest läbi käid.
See õpetaks sul aru saada,
mis on ehtne, mis on rämps.

Kui ma oleksin geenius,
ma räägiks sulle kõigest, mida tean,
jagaksin sulle enda teadmisi,
iga kord kui sul on vaja kellegagi rääkida.

Kui ma oleksin autojuht,
ma hoiaksin enda täistuled alati sees,
et näha vahet, valel ja õigel.
Ja ma kannaksin enda turvavööd isegi parklates seistes,
sest ma ei usalda teisi, kes siin liiklevad.

Kui ma oleksin kokk,
ma kokkaksin pidusöögi, kataksin laua.
Einestaksin sinuga kahekesi
ja siis kutsuks kõik lapsed ja naabruskonna inimesed sööma.
Õpetaksin neile, et me kõik suudame midagi imelist saavutada.
Ma hindaksin seda toitu, hindaksin õhku, mida hingan.

Ja kui ma oleksin Santa Claus,
ma võitleksin eesmärgi eest ja ei ootaks midagi vastutasuks.
Ma annaksin sulle kõik mida vajad, ma oleksin kõik, mida tahad.
Sa võiksid võtta mu käe ja ma võin sind läbi pimeduse juhtida.

Ja kui ma oleksin sina,
ma ei kuulaks mitte ühtegi sõna, mida ma sulle ütlen.
Ma ei usuks midagi, mis saab alguse minu peast.
Ma pigem otsustaksin enda eluga edasi minna
ja võidelda voodi all elavate koletistega.

Ja kui ma oleksin kannatanud mees,
ma paneksin kõik enda pingutused lootusesse,
et ma leian kellegi, kes võiks päästa mind tänasest.
Võib-olla.
Ma vajan kedagi, kes võiks päästa mind
minust enesest, sest ma ajan end hulluks.

Ja kui ma oleksin elukogenud mees,
ma roniksin mäetippu,
et mõelda tugevustest ja nõrkustest.
Ma näeksin unistust,
mis hõljub paari meetri kõrgusel sinu pea kohal.
Ja mõtleksin välja, kuidas aidata sul selleni ulatuda.

Ja kui mul oleks võimalus valida,
ma ei tahaks eales elada igavesti.
Lihtsalt andke mulle hääl, et öelda, mida mõtlen.
Ma ei kujuta end ettegi jooksmas rallit, millel puudub finišh.
Lihtsalt laske mul hoida enda tempot
ja võtta enda ajast seda, mida ma sealt võtta suudan.
Ma armastan anda, kuid ma olen võtmises suutmatu.
Tõde on selline, et mina tahaksin olla see, kes veritseb.
Aga ma olen liialt paranoiline.
Ettevaatlik ja teadlik, sest ma kardan saada haiget.
Ja minu kõige suurem probleem ongi see:
Kui tihti pean ma endalt küsima: "Miks ma eksisteerin?"
Ma tunnen end narrina ja maailm on tsirkus.
Lihtsalt üritan leida ennast.
Lihtsalt üritan leida enda eesmärki.

Ja kui ma oleksin Santa Claus,
ma võitleksin eesmärgi eest ja ei ootaks midagi vastutasuks.
Ma annaksin sulle kõik mida vajad, ma oleksin kõik, mida tahad.
Sa võiksid võtta mu käe ja ma võin sind läbi pimeduse juhtida.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis