Thursday, November 11, 2010

Mina olengi Ikaros.

Ma tahaks endale tiibu.
Räägiks ära mõned inglid, laenaks neilt.
Aga ma ei tunne ühtegi inglit.
Ma tahaks endale tiibu.
Et eemalduda mateeriast ja tõusta kõrgustesse.
Kui mul oleksid tiivad
ma puudutaksin pilvede sõrmeotsi
ja liugleksin jahedatel tuule hingetõmmetel.
Kui mul oleksid tiivad
ma hammustaksin tüki päikesest:
kuum, nagu pipardatud tšilli.
Kui mul oleksid tiivad
ma võiksin aidata ja näha
vihmapiiskade sünni hetke.
Kui mul oleksid tiivad
ma jõllitaksin inimesi,
kes klammerduvad vaid maa külge.
Kui mul oleksid tiivad
ma lendaksin üle takistavate lainete,
murraksin läbi tormidest.
Kui mul oleksid tiivad
ma paigutaksin taevatähtesid ümber,
tõukaks neile langemiseks hoo sisse.
Kui mul oleksid tiivad
ma unistaksin võimest
merepinnal ujuda.
Kui mul oleksid tiivad
ma unistaksin lisaraskusteta
maapinnal kõndimisest.



Tiivad on mulle liiga raske kanda, ma ei saa nendega kõndida. Soovid Sa neid ehk endale?

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis