Tuesday, July 24, 2012

Sa ei sündinud siia maailma, sa lood enda oma

Eelmises postis unustasin mainida, et selle esimese Tartus käimise ja KL ürituse jooksul kaotasin müstiliselt 3 kg ära. Üks kord on seda varemgi juhtunud, nüüd olen kanakaalus ja see kuu ei ole kavatsust seda tagasi ka tõsta. Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis hakkan sügisest seda tegema. Iga kuu 1-1,5 kg juurde kuni suveni.
Isiklikult ja vägagi tõenäoliselt läks see 3 kg, mis üleöö kadus, vee ja toidumassi arvelt. Huvitav on see, et minu kaalus (kanakaalus) inimene võib kaotada vee ja toidumassi arvelt 3-5 kg.



Neljapäeval käisin jälle Tartus, vägagi tegusad päevad olid. Esimesel päeval käisin 4D kinos ja lapsik rõõm ning elevus purskas välja. Järgmine päev käisin loengus Oxfordi Ülikooli kohta; igasugu huvitavate projektidega tutvumas; nägin, kuidas Tartu kuulutati füüsika pealinnaks ning käisin Ahhaa keskusega ja linnaraamatukoguga tutvumas.
Jõusaalis jõudsin ka Tartus kaks korda käia, ühe korra MyFitnessis ja korra ka Ülikooli Spordihoones. Nõme oli see, et kõik jõusaalid on avatud nõmedatel aegadel. Võib-olla on Ülikooli Spordihoone ainuke korralik ja see oli ikka ebareaalselt suur. 3 korrust jõusaali, 4 suurt palliplatsi ja sisestaadion. Ma ei tea palju riietusruume seal on, aga ma olen riietusruumis nr. 17 ja igas ruumis on veel eraldi duššid. Super äge ikka, võib-olla minu tulevane kodu-spordihoone.''




Hetkel olen Riia hotellis, just lõpetasime vahuveiniga tähistasime. Täna käisime rannas ja vanalinna peal. Homme varahommikul jõusaal ja ujumine, seejärel loomaaed, veel vanalinna ning tagasisõit. Gonna be fun-fun-fun. Olge mõnusad!


Huvitav fakt: Ma suudan korraliku spagaadi ära venitada.

1 kommentaar(i):

  1. Vauuu, mulle üliväga meeldib see kujundus, eriti see tsitaat- very nice touch.
    ;=)

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis