Saturday, July 28, 2012

Tänased mõtted muutuvad homseteks tegudeks


Otsustasin enda blogi kujunduse ära. Kuna ma olen igasuguste kujunduste (ning ka arvuti tagataustadega) kohutavalt valiv ning eriti arvutikeeli ei oska, siis nõudis see minult kohutavalt energiat. Aga hakkama sain ja ise olen rahul.




Viimasel ajal janunen igasuguste teadmiste järele, ma ei tea, kust see mult tuleb. Aga sobib kõik: füüsika, üldteadmised, keemia ja isegi ajalugu, aga eelkõige tulevad teadmised biokeemia ja füsioloogia valdkonnast - see on minu jaoks midagi äärmiselt huvitavat ja samas ka praktilist. Minu tänane uudishimu kulmineerus sellega, et ma õppisin selgeks vene numbrid kuni 13. ja samuti uurisin välja, miks kala haiseb nagu kala. Loodan, et see tuhin enne ülikooli otsa ei saa, sest ma kavatsen seal ideaalselt hakkama saada ning ka huvituda kõigest, mida pakutakse.
Samuti olen mõnda aega igasuguste sotsiaalsete gruppidega vähe kokku puutunud. Pigem olen enda rada uurinud, palju on veel teha ja palju on veel näha. Hiljaaegu panin Tartu köögikapi kokku ning niikaua on see siin seisnud - suur kapp keset minu tuba. Vanaisa läheb mul peagi vähiravile ning lubasin hoolitseda tema talu, taimede ja loomade eest, senikaua kuni ta ära on. Muidugi leian ka aega puhkuseks, Läti-reisi ajal jõudsin ka esimest korda randa ning see oli ääretult mõnus. Ka praegune kuumalaine tähendab, et ma üritan leida aega päevitamise ja suplemise jaoks. Mõnna...




Tahaks panna ka pildi ühest ägedast vööst, mille ma endale Riiast ostsin. Aga kuna minu digikas on katki ja ma muuda fotokatega ei viitsi jamada, siis kahjuks see jääb ära. Aga selle asemel ma kirjeldan seda sõnadega: ilus.


Huvitav fakt: Mul on kohutav mälu nimede peale



0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis