Wednesday, August 1, 2012

Fight me slow, love me fast

Täna, esimesest augustist, algab periood, mil ma kohvi ega rohelist teed ei joo. Ja seda lausa kaks nädalat, wish me luck. Põhjuseks on nimelt arenenud tolerantsus, sest olgem ausad, nagu ka teisi aineid tuleks ka koffeiini ja miks mitte ja rohelist teed tarvitada pigem kuuridena. Ajapikku paratamatult nende kasulikud omadused vähenevad või äärmisel juhul ka ammenduvad täielikult.




Kui Läti ühekordne rannakäik välja arvatada, siis mul õnnestus esimest korda selle suve jooksul veekogu äärde päevitama minna. Päris ujuma minna aga ei saanud, sest vesi oli kohutavalt külm ning mingit silda ka vette ei viinud - see oleks päris piin. Põlvini sisse läksin ja seal mõnda aega seisin, aga see oli ka kõik.
Minu õnneks on mind õnnistatud sellega, et mul jääb päike äärmiselt kergesti peale. Tarvis ainult paar korda päevitada ja juba olengi uue aastani pruun nagu piparkook.


Huvitav fakt: Minu arust on Pitbull ja Nicki Minaj ühed kohutavamad artistid.


Üleeile sõitsime isaga Tallinna poole, läbi Kiisa (mina sõitsin, ma olen tal nagu isiklik autojuht). Kui me Vembu-Tembumaa sildist mööda sõitsime, siis jutt triivisin sinna, et noorus kaob kohutavalt kiiresti ära, nagu silmapilkselt - alles ta oli ja järsku enam ei ole. Mul oli pikka aega selline periood, kus ma käisin iga suvi Vembu-Tembumaal, vahepeal isegi 2-3 korda aasta jooksul. Ja mingil hetkel käis lihtsalt selline kiiks läbi, et ma enam ei käinud seal. Kordagi. Sama on ju kõige muuga, näiteks ukaka või peituse mängimisega. Üks suvi oled vaba, teed seda, mida päev pakub. Teine suvi otsid juba tööd ja mõtled enda elatamise peale. 

2 kommentaar(i):

  1. Tõesti, Pitbull ja Nicki Minaj on ka minu arvates ühed kohutavamad artistid!
    Sul on väga hea ja huvitav blogi, Holger, ära sa seda Tartus ära unusta! :)

    ReplyDelete
  2. Suur aitäh Tiina, positiivseid kommentaare on alati tore lugeda! =)
    Kuigi mu arhiiv näitab, et ma kirjutan iga aastaga üha vähem, ma siiski üritan, et see arv ülikooli ajal nulli ei jõuaks :D

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis