Wednesday, August 29, 2012

Mix some vodka with caffeine

Hiljuti registreerisin end ka ametlikult Tartu elanikuks. Uhke tunne, aga samas sellega tuli kaasa nii head kui halba. Kõige halvem asi selle juures on see, et ma ei saa sõidukompensatsiooni kodus käimise eest. Samas üks positiivne külg on see, et ma saan endale Tartusse perearsti. Homme saan enda vanalt perearstilt haigusraamatu koopia kätte ning seejärel peaks kõik ladusalt minema. Pluss, Rapla ülevaataja pidi kõiki ajateenistusse saatma, tõenäoliselt saadaks ta isegi mind koos meniskirebendiga sinna. Op tegi küll asja paremaks, aga aegajalt lööb ikka põrguvalu sisse, tont teab miks.


But everybody's gone
And I've been here for too long
To face this on my own
Well I guess this is growing up
Well I guess this is growing up



Vahepeal oli mul ka lauaarvutiga probleeme. Mõnikord kui ma ta tööle panen, siis alguses ekraan vilgub ja seejärel muutub mustaks, tavaliselt piisab paarist 3-4 restardist, aga viimane kord tegin 2 tundi neid restarte (mitte muidugi ise kõrval passides), aga ei midagi. Arvasin, et videokaart on kutu, kuna mul on sellega igasugu jamasid olnud. Postitasin Hinnavaatluse foorumisse ka enda probleemi stiilis 'ekraan vilgub, aga tööle ei lähe' ja uskumatul kombel teadsid nad kohe öelda, et monitori toiteahelas on kondensaatorid paisunud. Vedasin siis arvuti sauna (seal on telekas, mida sain monitorina kasutada) ja töötaski. Täiesti vaimustav minu arust. Ma lähen sinna lihtsa tekstiga, et ekraan vilgub ja nad oskavad mulle kohe nii täpse lahenduse pakkuda. Olgu kiidetud see inimene, kes it-pätid leiutas. Muidugi olen ma nüüd ülimalt õnnelik, et uut videokaarti ei pea ostma ja mul juba õnnestus leida sootsa hinnaga kasutatud, kuid hea monitor.




Olen ka suure huviga jälginud enda õppekava - nii palju põnevaid aineid ja nii palju valikuid tuleb teha. Põhimõtteliselt pean valikainete juba bakalaureuses ära otsustama, mida ma edasi tahan teha, kuigi suurem valik tuleb teha magistris, peab juba praegu algust tegema. Näiteks, kui ma tahaks magistris õppida militaarfüüsikas, sel juhul peaksin ma juba praegu valikainena võtma 'militaar- ja sisekaitsetehnoloogiad'. Ma arvan, et nende valikutega tuleb mul veel tükk peamurdmist, sest nii palju põnevat ning samas vaja otsustada, mis on tähtis, mis ei ole. Näiteks otsustasin ma juba praegu ära, et ma ei hakkagi õppima eesti keele väljendusoskust vaid selle asemel õpin saksa keelt. Vot, üks hea otsust tehtud, viisteist tükki veel.

Huvitav fakt: ma olen Skyrimi 2 korda läbi teinud. (õudne saavutus, onju)

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis