Thursday, May 26, 2011

I'm not a real god, I just imagined myself.


What the fuck?


Sain enda füüsika eksami kohta natukene rohkem teada, mida kapitaalselt ei läinudki tegelikult valesti. Ainuke viga, mis oli, oli see, et ma Newtoni teise seaduse (F=am) asemel panin valemi (F=a/m), mis oli pigem hooletusviga või siis oli tingitud sellest, et see oli hoopis vana seadus ning ei olnud selle aasta materjaliski.

Ja mis kõige parem, on see, et järgmine aasta tuleb meile füüsika õpetajaks Mart Kuurme (http://www.google.ee/search?hl=et&source=hp&q=mart+kuurme&btnG=Google+otsing&lr=&aq=f&oq=), mis minu jaoks on nagu räigelt hea uudis. Kuigi tegelikult ta oleks võinud siia isegi varem tulla, aga parem hilja, kui mitte kunagi. Ma olen nii obsessed juba. Solvak niigi kogu aeg üritas mulle selgeks teha, et ta ei oska mulle midagi õpetada, et mina peaksin teda osades asjades juba õpetama. Ning ma loodan, et uus õpetaja ongi just minu samm edasi.


Täna käisin ka autokooli sõidueksamit tegemas. Ausalt öeldes, suht niru sõidupäev täna. Kuna minu autokooli auto on järgmised 3 nädalat kasutuses, siis pidin eksamit tegema bensumootoriga Opeliga (see peaks ju autokool olema, mitte opeli kool? =D). Ja ausalt öeldes läks mul juba alguses nii halvasti, et teises kurvis tegin ühe väga-väga lolli vea ja kuna ma teadsin, et ma olen niikuinii suht läbi kukkunud, siis kadus motivatsioon ka ära. Muidugi ratturid tiirutasid ka täna igal pool, nagu mingid mesilased nad jälitasid mind enda ufo-ülikondadega. Aga jah, igastahes läks halvasti, mis on väga imelik, sest kuigi mul on suht range õpetaja (eriti võrreldes sellega, kellega ma eksamit teen), siis tal ikkagi ei olnud viimastel sõidutundidel mitte millegi üle viriseda. Aga nüüd kui eksamit läksin tegema, siis tulid lihtsalt vahepeal nii lollid vead sisse, et kiskus isegi naeratuse suule mul vahepeal =D
Aga ju siis oli närv sees või lihtsalt väsimus, järgmine nädal lähen proovin uuesti. Õnneks pole hullu, sest kuulsin, et sel aastal läheb ARK alles augustis puhkusele, mis tähendab, et nüüd saan 100% suvel enda load kätte =)

3 kommentaar(i):

  1. wow, nagu kooli tuleb see uus õps kindlalt? :D

    ReplyDelete
  2. mhm, ta käis isegi meie koolis juba. Aga ta võtab ainult 3 gümnaasiumi tarka klassi, kuna ta tuleb ainult osalise koormusega ja ma arvan, et ta ei viitsi ka eriti jamada =D

    Päris kirju elukäik ka - Roodukomandör, Fix'i klahvpilli mängija, füüsikaõpetaja Alžeeria lütseumis ja mida kõike veel =P

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis