Tuesday, May 24, 2011

Torm enne (3 kuulist) vaikust.






Täna oli füüsika koolieksam. Üks ülesanne läks totaalselt metsa. See oli mingi varasema riigieksami ülesanne. Alles üleeile hakkasin samat ülesannet lahendama, siis mõtlesin, et see on nii raske ja me pole seda vist õppinud ka, vaevalt, et see eksamisse tuleb. Aga noh, näete, just see tuligi. Aga ülejäänud muu läks hästi. Ainult 1 tundmatu sõna oli sees, mingi "kruviti" vms. nimisõnana. See tekitas küll natukene "wtf is that" tundde vahepeal, aga pole hullu.
Ekoolis on nüüdseks tulemus ka üleval ja sain 95%, ainsad 4 punkti, mis kaotasin läksidki sellest ülesandest, lihtsalt kuna ma ei teadnud ühte valemit. Aga kuna kõik muu lahenduskäik oli täiesti õige, siis 3 sanga läks vastuste pealt ja 1 selle puuduliku valemi pealt. Arvud tulid mul muidugi naljakalt, kui oli küsitud, kui suur on elektroni raadius mille ümber ta tiirleb, siis õige vastus oli 1,4*10^-3 m, aga ma sain mingi ~6,7*10^31 m, ehk siis mingi räigelt suure ala. Teadsin, et see on vale, aga mõtlesin, et kuna lahenduskäik on nkn. õige, siis ma ei hakka midagi muutma =D


Huvitav oli veel see, et kui ma tehtud sain ja klassist välja läksin. Siis tulid kooli peal igasugused õpetajad, õppealajuhatajad ja direktorid vastu ning küsisid, et, kuidas mul läks ja kas ma nii kiiresti tegingi ära. Osad soovisid veel järgmiseks eksamiks edu ka. Päris äge ^^


Homme on veel minu jaoks ka viimane koolipäev sel õppeaastal. Peale tunde on homme veel mul autokooli sõidueksam ja ka teooria, kuna viimasest teooriaeksamist on juba kuu aega möödas. Aga autokooli eksamitega peaksin küll hakkama saama.
Ning siis reedel on veel matemaatika eksam, aga see peaks küll ülilihtne olema. Niiet praktiliselt kool lõpeb mul juba homme.
Aga muidugi olen ma ainuke, kes ühtegi riigieksamit ei tee sel aastal, niiet edu teile, kes järgmine nädal veel õpivad ja kordavad ning siis edukalt eksamit teevad =)
Ja kuna mul on nüüd nii palju vaba aega ja ilmad on alles ka sellised keskpärased, siis panin endale Portal 2 ja  The Witcher 2 tõmbama =D

Vahepalaks panen siia pildid ühest õlust, mille nimi on "The End of History". Mis teeb selle õlu eriliseks? Ta on maailma kõige kangem õlu, 55 promilliga (teisel kohal on õlu 43,38%%, mis on päris suur vahe), ning üks selle pudel maksab 765$. Kas veel midagi? Ah jah, joogipudelid on loomade sees. Näiteks oravad, nirgid ja jänesed. Täiesti geniaalne õlu minu arust, iseasi kas see joodav ka on, aga mekkida tahaks ikka.









Organiseerimine koolis on vägagi paigast ära. Praegu veel eriti. Teised tegid täna matemaatika eksamit ja selle asemel, et ma nendega koos oleks seda teinud, pandi mind täna üksi füüsikat tegema ja ma pean nüüd matemaatika üksinda reedel ära tegema. Lisaks sellele, ei tea ükski õpetaja, et meil järgmine nädal pole tunde. Kõik plaanivad enda töid ja uusi teemasid ja mida kõike muud sellele nädalale. 2 õpetajat olid eile päris hämmeldunud ja natukene isegi vihased, kui ma ütlesin, et meil ei ole järgmine nädal enam kooli. Ehk siis mitmedki KT jäävad ära, mis iseenesest tore ju =)

Viimased päevad on tegelikult üpriski väsitavad olnud. Ja kui ma olen kurnatud, siis mul tuleb väga sügav uni ka. Ja kui mul tuleb sügav uni, siis tulevad päris unenäod ja hallukad ka peale. Üleeile tegin öösel silmad lahti vaatasin, et nihhuijaa, kust ma endale õhupalli sain, see oli tooli külge kinni seotud. Siis läks see sõlm lahti, õhupall tõusis aeglaselt õhku, puudutas lage ja kadus ära. Kahju =(
Tahaks jälle selle Winnie Puhhi tsitaadi siia panna: "On võimatu olla masenduses kui sul on õhupall."


0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis