Saturday, October 22, 2011

Õpi tundma end



Tere! Olen Holger-
nii seisab sünnitunnistuses.
Korralik poiss, viied koolitunnistusel,
pilkane vaikus tuksumas südametunnistuses.

Heledapäine, sügavsilmne,
tõeline põhjamaalane.
Enda arust üsna ilmne,
kõhnake, olen alakaallane.

Harva emotsioonitu, üldiselt naerus,
kuid mind kunagi ei saa näha nutus.
Ei ole ma kade, ei ole ma raevus.
Mu elu, kui muinasjutus.

Lemmik mahl mul banaani.
Lemmik tunne? Ilmselt kahetsus.
Halvim öö, see kõige eredam - jaani,
liialt lõkkeid, liialt nägusid.

Loomusügavuses misantrooplik
pahede suhtes küllalt põlglik
arusaam inimesest kõigest poolik
tunnen end siin ma kui võlgnik.

Pahur küll maruharva,
kuid liialt palju rügan.
Vaid reaalsusele vastukarva,
mõttelend noorel liialt sügav.

Jah, olen mina paljut.
Siidine ma kui üks armastus,
kuid stoiline, nagu seda on kalju.
Võib-olla vaid Sinu mõistuse kangastus.

On sel siis vahet, milline ma siin Maal?
On sel vahet, mida mõtlen, milline olen?
Kas mind ennastki huvitab, mis must saab?
Ei, tühine see, peaasi, et olemas olen.





0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis