Monday, October 1, 2012

You only see, what your brain tells you to see

Kaks andekat küsimust on juba kõrvalpaneelile tulnud. Tublid inimesed, kes küsida oskavad :)
Aga neile ma vastan jällegi postituse lõpus, kui suur kihin on, siis võib muidugi kohe alla kerida..


Pretend to love the one you're with


Huvitav on see, et Tartus ei näe ma enam öösiti lendavaid asju, vilkuvaid tulukesi või imelikke elukaid. Ma olen öösiti silmi lahti tehes näinud ainult kedagi enda kõrval lamades. Ja ma siis lihtsalt laman ja ootan, sest ma tean, et kui ma teda puutun, siis ta kaob. Aga mingi aega hetke möödudes ma enam ei jaksa oodata, üritan enda käe tema peale panna või teda kallistada, aga siis ta haihtub. Ning mina jälle, laman täiesti üksinda enda üksikus suures voodis. See ongi vist suureks kasvamine, kui lendlevad illusioonid asenduvad illusioonidega inimestest enda kõrval.
Vähemalt sellega piirdusid minu hallutsinatsioonid kuni tänase ööni..



Minu arust on kohutavalt kurb vaadata kõrvalt, kuidas vanematel inimestel hakkab viimastel eluaastatel mõistus samm-sammu haavalt ära kaduma. Näiteks minu vanavanaema hakkas enne surma enda toas inimesi nägema, teadis nende nimesid, rääkis nendega. Tema jaoks täiesti normaalne, kõrvaltvaataja jaoks kurb. Milleni ma tahan jõuda on see, et täna öösel ei olnud mul niimoodi, et üks inimene oleks ilmunud ja siis ära haihtunud. Mul oli siin 4-5 inimest, kes segasid minu und pikemat aega.

Üks neist lamas diivanil, üritas magada nagu minagi, olin tänulik, et vähemalt tema vaikne on. Kaks tükki rääkisid omavahel ning kolmas aegajalt taidles mööda tuba ringi. Natukene kartsin neid valveta jätta, nad olid mulle küll tuttavad, aga mitte nii lähedas, 'kursakaaslased' vist. Aegajalt pöörasin pilgu nende poole, et vaadata ega nad midagi ära ei lõhu ega varasta. Mõtlesin, miks nad juba ära ei lähe, homme on koolipäev ja peab vara ärkama, nemad on juba siia päris kauaks jäänud. Samas polnud ka südant neid välja visata keset ööd ja samas, kui ma nad ise siia kutsunud olin. Korra pidin üles tõusma, kuna üks nendest turnis televiisori aluse peal. Üldse segasid nad minu soovitud rahulikku und. Peas piinas küsimus, mis ma hommikul peale hakkan, kui nad siis veel siin on. Kas ma pean neile kõigile ka putru ja hommikusööki tegema? Kohvi? Ja seejärel pean ma nad siiski ju välja viskama, ma ei usalda neid piisavalt, et jätta neid siia, kui ma kooli pean minema. Nii palju muresid, nii palju vastutusi. Sisimas lootsin, et nad juba lahkuksid, et saaksin lahti neist muredest ning suudaksin lõpuks rahulikult magada.

Muidugi mõista olid nad hommikuks kadunud ning kõik see teater oli vaid minu aju mängulisus.







Miks vesi voolab?
Ma eeldan, et siin on mõeldud jõe-sarnaseid asju, sest kui veetilk panna tasasele pinnale, siis ta ei voola mitte kuhugile(siit ka vastus). Selle nimi on energia miinimumi printsiip, ehk lihtsalt öeldes, vesi voolab allamäge ja seda gravitatsiooni tõttu. Vesi tuleb kuskilt allikast pinnale ning hakkab kalde tõttu ühele poole voolama, üritades võimalikult madalale saada (kui ta tuli pinnale mäe otsast, siis ta tahab mäejalamile jõuda, kuigi tavaliselt on see kõrguste vahe palju madalam, aga siiski olemas). Jõgi voolab välja merre või ookeani, sest see koht on kõige madalam koht, kuhu tal võimalik minna on.
Huvitav lisafakt on ka see, et ühte järve võib sisse joosta mitu jõge, kuid järvest välja jookseb ainult üks.

Miks kaovad lennukid, laevad Bermuuda kolmnurgas ära?
*  Kui ma klassikalise füüsika seisukohalt vastaksin, siis ütleksin ma, et põhjuseks on antud piirkonnas massiliselt maakoores leiduv metaan, mis on kergem kui õhk. Laevad püsivad veepinnal ju puhtalt selle pärast, et nad on väiksema tiheduse kui vesi. Aga kui laeva alla, vee asemele, tõuseb palju-palju metaani, siis miski ei kanna enam seda laeva ning see sukeldub.
*  Samuti kuu-päikese liikumisega põhjustadud tõusud ja mõõnad, mis põhjustavad piirkonnas ioniseeritud laama liikumist, mis omakorda põhjustab magnetilist anomaaliat.

Muidugi mainin ära, et kõik vastused on suhtelised ja mingit kindlat vastust ei ole. Vaba valik on seegi, kas uskuda, et sellel piirkonnal on mingid teistsugused mõjud või mitte. Aga paar müütilist ideed, mille hulgast valida:
*  Seal asub musta augu sarnane objekt.
*  Seal asub avarii teinud UFO-laev, mis kiirgab laineid, mis meie tehnika rivist välja viib.
*  Bermuuda kolmnurgas asub auk aja- ja ruumidimensioonis, ehk relatiivsusteooria järgi võib aegruum võib võimsates gravitatsiooniväljades teistmoodi käituda.
*  Bermuuda kolmnurgas asub Atlantis. Legendi järgi leiutasid Atlantise elanikud energiat salvestavad kristallid, mis peaksid tänapäevani tohutul hulgal energiat välja kiirgama. Samuti arvatakse, et lisaks müstilisele Atlantise linnale paikneb seal ka hiiglaslik klaasist püramiid, mis on isegi suurem kui Cheops'i püramiid, mis käitub tohutu energiaallikana. Panen lõpetuseks sellest püramiidist pilte ka:





0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis