Friday, June 12, 2009

Blogi uuendus

Üritan blogi võimalikult ilusaks teha, et ikka hea meel oleks siia tulla ja midagi kirjutada. Tavalised templated, mis kõigil on viskasid kopa ette. Hetkel on selline valge, kuigi see tundub kuidagi tühi. Ma olen terve hunniku template läbi sirvinud, aga kõik on mingid emod või armastusega seotud. Ega kõik blogi pidajad emod ei ole ju... Või on?

Ilmselt kauaks selliseks valgeks blogi ei jää, üritan parema leida.

Tegelt ma olen tihti tahtnud endale blogi teha, tahtsin vahepeal isegi mänge ja filme arvustama hakata. Aga kartsin, et mul tulevad kogu aeg 1-2 lauselised postid, mis on mõttetust täis. Muidugi ma ei tahtnud teha blogi sellepärast, et tahaks räigelt arvustada midagi või et ma palju filme vaadaksin, vaid pigem ikka enda kirjutamishuvi rahuldamiseks.Aga eelmist posti vaadates tuli lõpuks ikka päris pikk tekst kokku. Kuigi jah, ei tea palju seal mõttetust on.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis