Tuesday, June 30, 2009

Tere, mina siin jälle. Otsustasin, et ma teen täna siia kaks posti, kuna ma ilmselt ei tule siia mõnda aega jälle tagasi (Nagu ennem mainisin - suvel on koguaeg kiire). Samuti ma märkasin, et ma panen hästi palju komasid kõikjale, aga see on ilmselt sellepärast, et ma kirjutan nagu ma räägin ja kõikjal on side- ja küsisõnad ning nende ette käibki koma, aga see selleks. Mõtlesin, et räägin seekord asjadest üldisemalt ja natukene ka endast.

Hobidest nii palju, et mulle meeldib palju erinevaid asju teha, kuna ma väsin kiiresti asjadest ära. Vahepeal üritasin Shuffleit (Melbourne Shuffle) harjutada, aga sellega ma kaua ei tegelenud, aeg-ajalt käin ka rulluisutamas (triki omad), ma loobin ka kaarte (Pole saanud veel kuskil suures ruumis rekordit proovida), mängin klaverit (Kunagi väiksena käisin klaverit õppimas, aga unustasin ära, praegu oskan ainult poolikut lugu)

Ja ka hetkel on selline projekt käsil, et 23.märtsist alates tahtsin teha endast iga päev ühe pildi, siis video nendest kokku panna, et jälgida enda arengut vms. Aga sellega on selline lugu, et kuigi 3 kuud on möödunud olen ma ainult mingi 12 pilti teinud, kuna tavaliselt ma unustan ära, ei viitsi või siis keegi on jälle mu fotoka ära varastanud. (Laenanud.)

Ahjaa.. tuli meelde see ka, et mängin pokkerit (Texas Hold 'Em) ma ei tea küll, kui hästi, aga ma arvan et normaalselt. Vaikselt õpin oskuseid netist ja raamatutest juurde, kuigi tegelt tahaks juba kasiinodes ja turniiridel käia, aga kahjuks ei lasta nii noortel kasiinodesse ju. Samas ma kardan seda, et kui ma saan piisavalt vanaks, et sinna minna, siis tulevad jälle need raha probleemid, sest ma pean ju siis hakkama enda elu ja elamise eest ise maksma. Hetkel mängin rahaga ainult netis, väikese panustega, enamasti sellepärast, et igavust peletada või siis, et enda mängu arendada. Hetkel olen kuskil 1000 krooniga plussis ja kuna ma pole viitsinud lähiajal tõsiselt mängida ja mängin tõesti väikeste panustega, siis see arv ilmselt palju ei kõigu ka. Kui ma kunagi rikkamaks saan (Paarist miljonist piisaks) ja ma siis ikka pokkerit mängin, siis väga suur unistus oleks WSOP'il ära käia. Kes siis ei tea siis WSOP on World Series Of Poker ja No Limit Hold 'Emi peaürituse sissepääs maksab kuskil 100 000 eesti krooni. Muidugi on seal ka palju väiksemaid üritusi, mis maksavad 10 000 eesti krooni. Nii et kui ühe neist üritustest kinni paned ei pea sa mitu aastat tööl käima. Aga noh, see on pigem selline lapselik unistus.

Muusikast siis nii palju, et lemmik band on Dan Le Sac Vs. Scroobius pip, mitte et nende muusika mingi hea peomuusika oleks, aga kui sõnu kuulata, siis teist nende laadset ei leia. Nende laul "Magicians Assistant" toob ikka külmavärinad üle kere. Kuulan suht kõike, sõltuvalt tujust, rahulikust muusikast kuni Hardstyleni. Hetkel koos minu muutustega on hakanud rahulikumad lood meeldima, sellised nagu: "Moby - Porcelain","MGMT - Kids","MGMT - Time To Pretend" ja "Augustana - Boston". Viimane eriti sellepärast, et ma leian sõnadega seost.

/// Kustutasin päris palju teksti ära... ///

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis