Wednesday, June 24, 2009

Jõudsin just natukene aega tagasi jaanipäeva peolt tagasi, kuigi ma pole magada saanud ja mul on tõsine uni, arvan ma siiski, et midagi saan ikka kirjutatud.

Alguses lootsin, et tuleb räigelt vinge pidu, ja noh.. tegelt tuligi

Kuid pärast, kui kõik nokkis olid (Mina olin ka joogine, kuid pole minu süü, et mulle alkohol niimoodi mõistusele ei hakka) oli mul võimalus üksinda käia pikka ranna äärt ja asjadele järele möelda, kuna ma tõesti ei viitsinud nende täieliku lolli juttu kuulata ja vaikselt nende kõrval seista, kuna ma ei oska midagi nii lolli nende jutule juurde öelda. Kahjuks ma ei saanud selle ~tunni ajase jalutamise ajal midagi teada, aga samas teise nurga alt vaadates sain absoluutselt kõik teada.

Ma avastasin seda ka, et ma olen liiga palju pisivalesid inimestele rääkinud. Eriti enda sõpradele ja endale. Ma ei tea, kust see tuleb, et ma nii tihti valetan. Mõndadest valedest saan aru, kui neid tõesti on vaja, aga kahjuks on tulevad mul enamus valed ilma põhjuseta ja need tulevad lihtsalt jutu keskel välja, ilma mõtlemata. Kuigi ma üritan võimalikult palju neid pisivalesid tagasi hoida, aga noh, vähemalt ma ei räägi suuri valesid.

Seda mõtlesin ka, et tahaks Kohilast lahkuda, minna kuskile kaugemale linna. Mul on sellest kohast nii kopp ees. Mul on kopp ees siinsest kohast, siinsest inimestest ja sellest, kuidas enamus siin nii lollilt käituvad. Aga ma pean siin veel 3 aastat passima ja gümnaasiumi lõpetama. Ma oleks võinud enda paberid teise kooli viia, sest seal oleks palju põnevam elu ja paremas gümnaasiumis saaks ka parema hariduse. Aga teiselt poolt peab hakkama tihedalt Kohila ja selle uue kooli vahelt sõitma ning on võimalus, et kui ma seal uued tuttavad leian, siis on nende elustiil hoopis teistsugune ja hinded hakkavad tõusmise asemesel halvemaks minema.

Siia viimase paragrahvi alla sobiks üks tsitaat laulust "Augustana - Boston"

"She said I think I'll go to Boston...
I think I'll start a new life,
I think I'll start it over, where no one knows my name,
I'll get out of California, I'm tired of the weather,
I think I'll get a lover and fly em out to Spain...
I think I'll go to Boston,
I think that I'm just tired
I think I need a new town, to leave this all behind...
I think I need a sunrise, I'm tired of the sunset,
I hear it's nice in the Summer, some snow would be nice... oh yeah,
Boston... where no one knows my name"

Mul on samasugune tunne lähiajal olnud.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis