Friday, January 6, 2012

Hinga välja

Eile käisin Tartus endale korterit otsimas - vaatasime kahte korterit. Natukene küll ehk vara, aga see eest on teisi ostjaid vähem. Muidugi oleks võimalik ka üürnikuks hakata, aga niipalju, kui mina olen aru saanud, siis see tuleks sama kallis, ainult selle erinevusega, et korter ei ole minu oma ja mind võidaks välja lüüa. Vaatasime kahte korterit, millest teine oli lausa super ning rõdult oli ideaalne vaade. Natukene parandamist vajas, aga mitte midagi ebaloomulikku. Tartusse sõites ma magasin ning tagasi sõites mõtlesin, et kui linnast välja jõuame siis hakkan "Mees, kes teadis ussisõnu" jälle lugema. Aga täpselt siis, kui linnast välja jõudsime pisteti mind rooli. Ning see on just selline auto, millega sõita on nõme, aga kõrval istuda on väga mõnus.



Täna lõunal läksime jälle Tartusse, kuna selgus, et kui eilset korterit tahame, siis peame homme hommikul ära ütlema. Otsustasime siis veel ühte korterit vaadata enne otsustamist. See oli 3 toaline, ehk siis väga suur tudengielukoha kohta, aga väga odav. Samas me võtame seda ostu ka investeeringuna, et tulevikus kallimalt maha müüa. Korter oli väga tore, ruumi oli küllaga ning toad olid enamvähem korras. Ning kõik need 3 maja asusid üpriski lähedusse ja mis kõige tähtsam - Füüsikainstituut asus vaid 200m, ehk jalutuskäigu kaugusel. Aga mis pärast nördimust valmistas oli see, et pärast pikka otsingut ja uurimist selgus, et minu tunnid ei toimugi Füüsikainstituudis, vaid kesklinnas! Fakk! Peab uuesti otsima hakkama ning kesklinnas on korterid kallimad ka, kohe hulgi....
Täna Tartusse sõites tahtsin jälle raamatut lugeda, aga kuna oli pime, siis võtsin LED lambi kaasa, kuid kuna see pimestas juhti, siis sinnapika see jäigi. Tagasi minnes istusin taha ja üritasin seal lugeda. Polegi varem niimoodi lambiga lugenud, päris äge oli.
Ning muidu iseenesest mul Tartus käigu vastu ei ole midagi, aga iga kord üle 4 tunni sinna sõita kisub päris tüütuks. Kui see juba praegu kopa ette viskab, mis siis tulevikus...



Vahepeal tulid interneti üles füüsikavõistluse "Kajaka" (naljakas nimi, ma tean) tulemused, ja selgus, et ma saavutasin 10. koha, mille üle ma olen väga uhke. Ma hakkasin nüüd mõistma, mida mingid hobiga tegelejad mõtlevad, kui ütlevad, et "ma tahaks, et ma oleksin sellega varem tegelema hakanud." Isegi direktori oli kunagi kuskil kellegile öelnud selle kohta, et: "Esimene maakas edetabelis." Mis on iseeneset päris täpne lause, sest kõigis neis võistlustes on edetabelites ainult ühed ja samad suuremad linnade koolid. Antud võistlusest võttis osa näiteks 89 Tallinna Reaalkooli õpilast, 35 Pärnu Koidula Gümnaasiumi, 34 Nõo reaalgümnaasiumi, 34 Gustav Adolfi Gümnaasiumi õpilast jne. Ning mina üksinda Raplamaalt nende keskel...

2 kommentaar(i):

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis