Thursday, February 9, 2012

Sit down, you've got your whole life to waste

Võimalikult lühidalt võimalikult kõigest.



Tegu on ühe ilusa looga, mille ma Janeli blogist kunagi ammu(?) näppasin, kuna see lihtsalt hakkas mulle niivõrd meeldima.

Mulle meeldib minu auto. Eriti nüüd, kus ma sain teada, et ta ka talvel korralikult tööle läheb (parem kui mõni bensiiniauto siin isegi). Ja muidugi ei saa mainimata kütusekulu ja võimsust ja nende suhet ning kõike muudki.

Viimasel ajal olen võimalikult üpriski detailselt toitumisse ning inim- ja treeningfüsioloogiasse süvenenud. Tegin ka enda endise treeningkava ümber (või pigem tegin uue treeningkava, milles on osad vanad elemendid veel alles), mis muutis mu trennipäevad poole tunni võrra lühemaks ja samas ka effektiivsemaks. Taipasin, et olen teatud asjadest väärati aru saanud, teatud lihaseid üle treeninud ning teadud kohad hooletusse jätnud. Ehk siis olen hakanud tarkade inimeste juttu kuulama/lugema (mitte naised saunas ei rääkinud), sest aegajalt kostab inimeste suust igasugu huvitavaid müüte, mida peetakse faktideks. Kõik need asjad, et rasva söömine teeb paksuks, kartul on kõigest tarbetu tärklis, kulturistid näljutavad end ja kõhulihaste tegemine võtab õllekõhu eest ära. Naljakas pole mitte see, et inimesed selliseid asju usuvad, vaid see, et kuskil keegi mõtleb selliseid asju välja ja saadab need kuidagi ringlusesse.

Ning vahepeal õnnestus mul Tartu ka endale korter saada. Tegu on sellise täitsa korraliku, ühe toalise korteriga ehk siis kõik, mida ühe tudengihing ihaldada võib. Väikene pildikene ka väljast tehtult:

pilt


Ja igastahes, hetkel on tulemused sellised:

Teaduskooli matemaatikavõistlus I-II koht
Bioloogia olümpiaad IV koht
Matemaatika olümpiaad I-II koht
Füüsika olümpiaad II koht
Keemia olümpiaad I koht

Teaduskooli võistlus oli selline tillukene võistlus ainult teaduskooli õpilaste vahel, ehk osavõtjad oli väga vähe. Sain maksimumpunktid ja keegi teine sai ka, niiet jäime kohta jagame.
Bioloogiaolümpiaadil ma ei lootnudki midagi eriti saavutud, aga peab ütlema, et top 4 oli päris tihedalt koos. Mul jäi esimese kohaga 8 punktiline vahe ja seal võistlusel andis lõpuks üks valikküsimus juba 8 punkti.
Ning siis tuleb saatuseiroonia mängu. Füüsika, millega ma kõige rohkem pingutan ja kõige rohkem oskan, seal jään teiseks. Matemaatika, mida ma enamvähem oskan seal jään esimest ja teist kohta jagama. Ning keemia, mida ma enda arust ei ole kunagi osanud ning millest ma pole juba terve aasta ei kippu ega kõppu kuulnud seal jään järsku esimeseks. Noo on ikka nali küll :D
Ja vahepeal, kui aega on, siis olen järjest ka vanu füüsika eksameid teinud. Ehk siis üks eksam poole tunniga. Alustasin varaseimast ja seni olen 4 tükki ära teinud. Punktid jäävad 79-88 kanti, viga on lihtsalt selles, et mitu ülesannet on tuumafüüsika ja astronoomia kohta, mida ma lihtsalt pole seni õppinud.

Aga jah, olge tublid - püüdelge tähtede poole. Alati tippu! Alati!



2 kommentaar(i):

  1. Holger ! Minu õnnitlused, väga andekas ja töökas oled :)
    Aga müüt selle kohta, et kõhulihaste tegemine võtab õllekõhu ära, on siis vale ? :D mitte et mul õllekõhuga probleeme oleks, aga lihtsalt, kõhulihased siis ei aita ? :D

    ReplyDelete
  2. Aitäh Tiina =)

    Ning jah, see müüt on vale =D
    Ma võin öelda, et mõned kulturistid teevad kõhulihaseid ~1 kord kuus ja ikkagi on neil sixpack =D

    Ja pikemalt rääkides on asi lihtsalt selles, et kohaliku rasvapõletust ei ole olemas. Kui teed trenni (näiteks jooksed), siis keha põletab enne kõikjal mujal rasva ära ja alles kõige viimasena jõuab kõhurasvani, sest seal on see hädavajalik =)

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis