Monday, April 9, 2012

Astronaut

Alustan sellest, et täna taotlesin end matemaatika lisaeksamile, mis toimub 1. juunil ja see tähendab, et mul on mais palju rohkem vaba aega. Koolis saab ka kohe-kohe kõik läbi, kuigi pinge on tegelikult juba maas. Kõigest üks nädal veel, siis natukene aega ka imeliku tunniplaaniga (keskmiselt päevas 3-4 tundi ja need läbisegi päeva peale) ja siis hakkab üks kammaijaa pihta. Täna saime ka eesti keele proovieksami kätte. Mul läks üpriski hästi. Kui klassis täitsime eksami kohta ühte lehte, siis seal kirjutasin, et olen täitsa rahul kui saan ~70 punkti. Aga proovieksamil sain 89 punkti, keegi sai veel 91, aga rohkem ei saanud miskipärast keegi. Lugemises läks ainult üks punkt maha ja 10 punkti siis kirjandist. Palju lolle vigu oli: fosforiidi asemel fosfor; Celsiuse asemel Celcius jms. Aga ma olen igastahes rahul.


Because tonight I'm feeling like an astronaut,
sending SOS from this tiny box.
And I lost all signal when I lifted up,
now I'm stuck out here and the world forgot.


Ning 4 päeva tagasi võeti minuga ühendust ning öeldi, et minu uurimistöö jõuab ajakirja Akadeemiake! Ja ilmub seal mai lõpus. Igastahes see on üpriski tähtis, minu elu esimene korralik publitsistika. Mõned räägivad, et seal, kuhu ma tulevikus jõuda tahan on see ääretult tähtis. Võib-olla isegi rohkem kui need võistlused. Samas võistlused aitavadki natukene reklaami saada, niiet see on kahe otsaga asi.

I'm tired of drifting round and round.
Now I lie awake and scream in a zero gravity
and it's starting to weigh on me.
Lets abort this mission now,
can I please come down?

Saksa keele olümpiaadil tuli ka vahepeal 1. koht. Pranglimine jäi mul ära, kuna õpetaja suutis päevad sassi ajada. Riiklikul majandusolümpiaadil ei saavutanud midagi, need EBS ja JA majandusinimesed tundusid üldse vastukarva olevat. Olen hakanud ka ingliskeelset raamatut lugema, nii igaksjuhuks.. Ning muidu on kõik mõnus, vaikne. Võtan rahulikult ja ootan suve nagu kõik teisedki. Samas on väike ülikooli ärevus ka sees, ei tea, mida sellest oodata.

2 kommentaar(i):

  1. Eesti keele proovieksamil päris palju punkte (Y). Kas siia oma kirjandit ei taha trükkida?? Olen ka abiturient, kuid mul küll nii kõrgeid punkte pole :/

    ReplyDelete
  2. Mul läks lihtsalt lugemisülesandes 1 punkt maha. Ülejäänud 10 läksid kõik kirjandist, niiet väga hea see kirjand ka ei ole, aga samas võin ikka siia trükkida, kui varsti aega saan =)

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis