Monday, March 26, 2012

Coffee in flames



Täna sain teada hulganisti asju, mida ma sel nädalal tegema pean. Ehk järgmised päevad tulevad kiired. Hetkel näeb seis välja selline:

Teisipäev - Kuna meil toimub viimane ühiskonna tund, siis meil on kontrolltöö terve aasta materjali peale. Kuna tavaliselt unustatakse kõik õpitu pärast kontrolltöö tegemist ära ja mulle meeldivad sellised kõikehõlmavad tööd, siis mõtlen, et võiks endale asja kuidagi põnevaks teha. Et näiteks läheks sinna ja lihtsalt prooviks, palju ma mäletan. Või siis luban endale ainult 3 teema materjali selgeks õppida, eks näis.

Kolmapäev - Lõunal algab Raplas mingi keemiamälumäng. Jälle see keemia - asi, mida ma ei mõista. Ja kuna koolil on säästurežiim peal, siis pean vist enda autoga mina ja teised ka peale võtma.

Neljapäev - Lõunal toimub Märjamaal pranglimise Raplamaa finaal. Kuna ma eelvoorus jäin 4., mis on täitsa hea tulemus arvestades seda, kes seal veel võistlevad. Siis ma olen täitsa rahul kui top 5 sisse võistluses jään. Ja kohe pärast seda pean sõitma otse Tallinna hambaarsti juurde jälle.

Reede - Toimub 6-tunnine eesti keele proovieksam. Ilmselt tuleb suht kirves.

Laupäev - Hommikul sõidan EBS'i riiklikule majandusolümpiaadile. Teooria ei tohiks nii raske olla, aga Titan mulle kohe üldse ei meeldi.




Ma pole siia ammu kirjutanud, mis ma unenägudes ja sarnastes näinud olen. Täna öösel oli kuum ja ergutav unenägu - kui silmad lahti tegin oli minu juures kohvimasin. Luuk või kuidasiganes seda lahtikäivat asja kutsutakse oli lahti, seal sees oli filter ja kohvipuru.  Järsku hakkas see puru suitsema ja siis pahvatas terve see filter leekidesse. Põles veits aega ja siis haihtus koos kohvikannuga koos ära. Vot.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis