Thursday, March 8, 2012

Miks lõpetada unenägu pärast üles tõustmist?

Täna hommikul nägin huvitavat unenägu. Olime vennaga kahekesi sellises GTA: San Andrease stiili maailmas. Kõik autod, motikad, relvad olid nagu selles mängus, ma isegi nägin ennast külgvaates. Aga huvitav asi oli see, et sündmustik ei toimunud mitte sugugi San Andreases vaid kõik kohad ja stseenid olid paigad minu kunagistest unenägudest. Äge.

Ja kui nüüd aega tagasi keerata, siis reedel käisin Tartus, enda korteris ja kesklinnas pubis. Korter on selline "tavaline", 1-toaline, aga see teeb asja ägedamaks, et köök ei ole kohe samas elutoas nähtaval, vaid on nurga taga peidus. Samuti on 2 katuse akent, mõlemad pimendusega, mis teeb ka toa ägedamaks. Aga kahjuks pilte pole siia panna, sest ühtegi kaamerat mul kaasa ei olnud ja mobiili mälukaart on rikkis - koos kõigi asjadega, mis seal peal oli...

Laupäeva hommikul oli maakondlik majandusolümpiaad, mis venis mõttetult kaua. Kuna see oli üle Eesti, siis oli palju ootamist, aga vähemalt olid kõik osalejad naljavennad :D
Ning olümpiaad  läks üllatavalt hästi, koosnes siis kahest osast: teoreetilisest (max. 30 punkti) ja Titanist (max. 10) ja ma sain teoreetilises osas 22 ja Titanis maksimumi ehk 10. Samas kui teine koht sai üldse kokku 22 punkti. Ning üllatavalt palju asju sai sealt ka kaasa (samas ma ei tea, majandusinimestel tundub alati palju asju olevat): sain valida ühe raamatu, 4GB mälupulga, kommikarbi, vaibadisaini näitekogumi (mille kinkisin emale) ja siis sain RAEK-i poolt karika ka. Ma kujutan ette, et sellist karikat on üpriski keeruline sepistada.
Ning 31. märtsil toimub EBS-is ka lõppvoor.



Ning kuna praegu õpetajad streigivad (mis iseenesest on mõningal määral tore), siis vaba aega on palju. Täna ma kavatsen selle Tallinna seltsis ära veeta. Kuigi nõme on see, et kuna kuskilt tuli käsk, et andke õpilastele streigi ajaks õppida ka, siis enamik õpetajaid võttis seda üpriski tõsiselt ja hetkel on minu seis selline: eesti keeles kirjand, saksas presentatsioon (äärepealt oleks seal essee ka saanud, aga selle suutsime ära kaubelda), inkas essee, matas 14 ülesannet, bioloogias tööleht, füüsika presentatsioon, ühiskonnas kodune KT. Aga õnneks need võtavad ajaliselt ikka vähem aega kui 7 ja poole tunnine koolipäev.

Ning muidugi, selle asemel, et enda kirjandit või esseed kirjutada, raiskan mina enda kirjutamishimu blogi peale.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis