Monday, May 14, 2012

It's so different in my head.



















Kõik need, kes oma eesti keele eksami pärast pabistavad on mulle ka väikese närvi sisse toonud. Äkki läkski teemast mööda? Mis nüüd saab? Tegelikult polegi väga hullu, aga samas on niisama lahe nokitseda, et kui kirjandi eest saangi nulli, aga tekstilugemise eest maksimumi, siis pean saama ülejäänud eksamid vähemalt 93 punkti või siis ühe 100 ja ülejäänud 90. Aga noh, vaevalt, et ma vaid 40 punkti saan.
Aga samas, nüüd kui füüsika konsultatsioonid hakkasid, tekkis mingisugune väike mure füüsika kohta. Palju on veel seda, mida me tunnis pole käsitlenud ja millest ma kuulnudki ei ole. Eksamini on vähem kui kuu aega ja konsultatsioone on ka väga vähe ning needki konsultatsioonid venivad ja tegeleme hoopis muude asjadega. Aga küll ma kuidagi hakkama saan, ärge muretsege.

Inglise keele eksam tundus üpriski kerge. Aga samas oli üks lugemisülesanne, mis mulle ei meeldinud, pealtnäha oli suht kerge, aga tegelikult ei olnudki nii kerge. Ülejäänud oli täitsa enamvähem. Suulise eest sain ka õnneks 20 punkti ehk maksimumi. Great! ^^

Hetkel võtab kõige rohkem aega minult ära Türgi reis. Kujundasin plakati ja voldikud, mida jagada. Varsti saan ka suure hunniku pastakaid, mida seal žüriile altkäemaksuks anda. Ainult rahvariided on veel sebimata ning kõne on veel ebakindel ning vajab palju tööd. Kuigi mingi osa minus karjub, et 'savi see, improviseeri! Küll kahe päevaga, mil sa seda esitad, sul see meelde jääb!' Samas ma vist päris nii ei saa ka teha, kunagi ei tea, mis valesti võib minna. Eriti veel, kui ma seal ebaeesti keeles pean rääkima. Mul on niisama ka seal põnevust küllaga. Pilte ma veel posterist ega voldikutest ei pane, neid laen ehk pärast üritust üles.




Ning vahepeal (kunagi ammu tegelt), oli mul ka sünnipäev! Mulle endale küll väga meeldis, inimesed tegid selle toredaks. Ja kingid olid ka väga andekad: veekanister, päevituskreem ja rannapall Türki kaasa; ägedad päikeseprillid; üks äge CD-plaat ja hunnik münte, mis olid kõik paberi sisse ära pakitud. See oli ka humoorikas, kuidas isa lonkas hommikul minu tuppa, hantel käes ja siis ei jõudnud seda enam tassida ja viskas lihtsalt põrandale. (ehk see hantel oligi minu raske sünnipäevakink.) Aa jaa, võileivagrilli sain ka!


0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis