Tuesday, January 19, 2010

Dan Le Sac VS Scroobius Pip'il tuli välja uus singel nimega "Get Better" ning ma järsku avastasin selle kuu aega hiljem. Pettusin Youtube-is, et ta miskipärast jättis mulle selle teatamata. Samas erilist vahet ei ole, kuna album tuleb alles märtsis välja. Ju ma pean siis niikaua kannatama..

Kuna mu enda lauaarvuti on katki ja ilmselt see ei saa niipea korda, siis mul hakkab juba vaikselt tekkima nimekiri, mida kõike ma tegema peaks, kui ma selle tagasi saan.
Hetkel on nimekirjas juba Sõpruse Puiestee album; kõik Heroese osad, mis vahepeal on välja tulnud; ja umbes kümme erinevat laulu; ning ma avastasin ka, et mul vaatamata film "Reekviem unenäole" (Requiem for a dream"), ma imestan, et ma seda filmi varem vaadanud pole. Ainsad kommentaarid, mida ma sellest filmist kuulnud olen, on sellised: "See film on väga hea.";"See on maailma parim film.";"Ma olen seda neli korda näinud, kuid tahaks viiendat korda jälle vaadata" jne. Niiet ma ei kujuta ettegi, mida sellisest filmist oodata.
Samuti on nimekirjas film "Avatar", mida kõik ka taevani kiidavad. Esmamulje, kui veel see kinodes ei olnud, jäi halb. Kuna ma arvasin, et see film on tehtud seriaali "Avatar" järgi ning see seriaal ei meeldi mulle kohe üldse. Aga mingi aeg süvenesin rohkem ning sain teada, et need no hoopiski täitsa erinevad asjad. Nii nõme, kui kuulsatel teostel on samasugused nimed.

Ma käisin just kuurist puid toomas, et maja soojaks saaks ning avastasin, et mul on lapsepõlvest üks harjumus sisse kinnistunud. Kui kuuri sisse lähed, siis pead minema natukene edasi, et tuld põlema panna, muidu on seal kottpime. Ja kuna ma väiksena kardsin pimedust (Kõiges on süüdi need lastelaagrite õudusjutud.), siis on mul jäänud sisse selline harjumus, et alati kui ma sinna pimedasse kuuri sisse lähen, hoian ma puukorvi otse enda ees. See on selle jaoks, et kui ma tule põlema panen ja seal juhtub mingi koll otse ees olema. Siis ta ei saa mulle kohe kallale hüpata, kuna mul on korv ees. Nii imelik võib lapse mõttemaailm mõnikord olla :D
Aga samas on ka veider, kuidas see mulle kinnistunud on.

Ja viimased nädal aega on juba väsimus miskipärast peal olnud. Silmad lihtsalt ei püsi vahepeal lahti, pilgutan juba mingi miljon korda sekundis, et väsimusest pisarad silma ei tuleks. Enamustes tundides tuleb pähe juba mõte ka, et mis ma siin ikka passin, niikuinii midagi tähtsat ei õpetata, et võiks lihtsalt ära minna. Aga noh, ära ma pole läinud, lihtsalt kohutav uni tuleb tundide ajal eriti. Päevas lürbin lihtsalt kogu aeg kohvi sisse, et üldse ärkel püsida.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis