Sunday, January 10, 2010

Mulle küll ei meeldi vinguda, aga fakkmulonpõlvikkaniipukkis ja maeisaasellepärast skeitisõitmaminna kuigivägatahakstegelikult.

Mu ema arvab nüüd veel rohkem, et ma olen hull, kui ennem. Lihtsalt sellepärast, et ta leidis mu käe pealt tähe. Õnneks ma sain talle lõpuks enam-vähem ära seletatud, miks see täht seal on. Aga noh arvata oligi, et ta siukest asja imelikult vaatab. Aga minu jaoks ei ole vahet, kas mul on käe peal selline täht või siis pastakaga soditud - kunst on kunst. Ning pealegi täht on lihtsalt väga ilus kujund, mida on ka lihtne joonistada. Aga jah, igastahes, kui ta seda alguses märkas, siis hakkas õudsalt pärima igasugu asju. Ja esimene küsimus muidugi oli, et kas see on usuga seotud. No fakk küll, miks nad seda küsimust absoluutselt igale poole topivad...

Mõte ei tööta... Kus sa oled mõistus? Mõistus läks pilvedesse... Mõistus teeb seal tööd. Tule tagasi maa peale mõistus! Maa peal on vaja tööd teha!

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis