Friday, January 1, 2010

Kellelgi ei tohiks olla õigust minna üle antiiksuse ning igaviku piiride.
Rahvasumm lihtsalt sünnib.
Ja siis haihtub.
Kõikehõlmavas püraamidis,
kus valgus ja pimedus on läbisegi:
hajutuvad need meeleheitlikud, lühiaegsed elud.



Ohh jahh.. uusaasta on kohal. Loodan, et tuleb siis tore dekaad. Kuigi ma kohe üldse ei oodanud seda uut aastat. Mitte, et mul aasta enda vastu midagi oleks, vaid pigem mulle ei meeldi, et aeg nii kiiresti mööda lendab: eriti viimasel ajal. Ma olen lihtsalt ise tähele pannud, et ma kasutan selliseid fraase nagu: "Oli see tõesti nii ammu?";"Oli see tõesti viis aastat tagasi?" või siis isegi "See koht tuletab mulle lapsepõlev meelde." Nagu mida pukki?!? Ma olen alles kuusteist, mul peaks praegu lapsepõlv olema! Ma olen siiamaani ju alles laps! Ma olen ju siiamaani alles väike kuueteist aastane tatt! Ma ei peaks rääkima lapsepõlvest, kui see mul alles kestab.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis