Saturday, March 12, 2011

I don't know what this means, but I know that I mean it.






Kui süüdatakse tähti laotuses,
siis tähendab, et neid kellelgi on tarvis?
Siis tähendab, neid keegi tõesti vajab
ning nimetab neid süljepiisku pärliteks?


Kui süüdatakse tähti laotuses,
siis tähendab, neid kellelgi on tarvis?
Siis tähendab – ilmtingimata vaja on,
et igal õhtul
üle katuste
üksainus tähekildki laotusesse tõuseks.

Kui ma olen ikka veel elus,
siis tähendab, et kellegi jaoks olen olemas?
Siis tähendab, minust keegi aru saab
ning nimetab seda roiskunud lihahunnikut inimeseks?

Kui ma olen ikka veel elus,
siis tähendab, et kellegi jaoks olen olemas?
Siis tähendab - mind kellelgi vaja on,
et üksi öösel
teki all
üksainuski suutäis hingetõmbena toimuks.





Eelmisel reedel sain enda suureks üllatuseks teada, et järgmine reede algab juba vaheaeg. Ja ma miskipärast valmistusin juba selleks, et see veerand kestab veel tükk aega edasi. Tuju muutus selle uudise tõttu kohe palju paremaks. Aga see viimane nädal tuleb muidugi raske. Eelmine reede pidi olema 3 tööd, aga kõik lükkusid edasi kolmapäevale. Ja nüüd ongi uuel nädalal iga päev 1-3 tööd. Kõige hullem on kolmapäev, mil on lugemiskontroll, füüsika kontrolltöö ja geograafia kontrolltöö. Ainuke asi, mis raskust valmistab on geograafia kt, 6 A4, mis on mõlemalt poolt keerulist teksti ja mõisteid täis. Ning samuti pidime kolmapäeval võib-olla riigikaitse tunniga lasketiiru minema. Aga mis asja veel hullemaks muudab on see, et kolmapäeval on Varbolas pranglimise finaal. Kõik asjad oleks justkui ühe päeva peale lükatud.
Ning eelmine nädal sain ka teada, et ma olen enda klassist ainuke, kes ei tee see aasta ühtegi riigieksamit. Ma oleks küll arvanud, et neid on palju rohkem. Aga geograafias pean ikka sellevõrra rohkem õppima, sest me kordame iga tund riigieksami asju ja kuigi ma eksamit ei tee, pean materjali ikka läbi töötama ja töid nende kohta tegema.




Silme ees, taevas sajab tähti,
meie jaoks nad tehti, et meil oleks millest rääkida.
Vaatan Sind ja salamisi mõtlen,
et oleks tore see, kui Sa igavesti naerataks.
Väikseid asju märgata ja Sinu kõrval ärgata, tahaksin,
sest oled lihtsalt hea.
Väikseid asju märgata ja Sinu kõrval ärgata, tahaksin,
sest oled lihtsalt hea.

Vaatan Sind ja salamisi mõtlen,
et oleks tore see, kui Sinu kõrval ärgata saaks.



0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis