Thursday, March 3, 2011

One more day

Vahepeal tegi matemaatikaõpetaja mulle meeldiva üllatuse - kinkis šokolaadi olümpiaadi eest. Kuigi ma poleks ealestemalt mitte midagi sellist oodanud.
Suutsin enda KOSS kõrvaklapid ka kuidagi katki teha. Võinoh, see tähendab, et panin need ühel päeval kõrva ja need lihtsalt ei mänginud ema. Ja pikema testimise ja katsetamise järgi avastasin, et juhe on katki just ühenduskohast. Garantii alla see ei lähe ja see on nii nõmedal kohal, et ise ma seda ära parandada ka ei saa. Isegi KOSSi kõrvaklapid lähevad mul nii kiiresti katki, ebareaalne.. Muidu mul oleks ammu korralikud Senheiserid, kui mul need koguaeg läbi ei läheks. Praegu kasutan tavalisi "äriklassi" kõrvaklappe. Need küll paari aasta jooksul katki ei suuda minna.


Sa oled 1 inimene, 7 miljardist inimesest.
Ühel planeedil, kaheksast.
Ühes tähtedesüsteemis, 100 miljardist tähesüsteemist.
Ühes galaktikas, 100 miljardist galaktikast.
Aga sa siiski oled tohutult tähtis.


Mul on selline imelik harjumus, et ma joon alati kohvi erinevatest tassidest. Ja iga erinev tass tekitab erineva tunde. Täna lõunal jõin ma sellise keskmise paksusega, keskmise suurusega tassist, mis läheb umbes 85 kraadise nurga alt ülevalt aina laiemaks. See on see tass, mis suvalt tassi võttes alati kätte satub. Ning kui kohvi sealt juua, siis kohvi on ka sellise keskmise magususe ja keskmise kangusega.
Samuti on kapis üpriski paksu seinaga tassid, mida on kohutavalt raske ümber ajada, enamustel neist on ka Kelloggsi kuke pildid peal. Need tassid on inspiratsiooni jaoks. Kui ma tunnen, et mul on vaja midagi, mis mõtte lendu viiks, siis ma joon alati nendest tassidest.
Siis on veel ühed õhukuse seinaga tassid, kuhu mahub hästi palju kohvi. Neid ma võtan hommikuti, kui ma olen väga väsinud või lõunal kui olen väga väsinud. Need on ergutava toimega ja kohvi on selles magusa maitsega.
Ja ühed tassid on sellised, mis altpoolt on sirged ja keskel läheb õrnalt kaarega laiemaks. Nendes on kohv mõrudama maitsega. Neist joon ma siis, kui ma pean kaua üleval püsima ja ma olen päevas veel enne seda juba ühe kohvi ära joonud.

Kuna meil on koolis koguaeg kõht tühi, siis me suutsime üks tund saksa keele õpetaja ära rääkida, et kõik tooksid kooli sööki kaasa ja siis räägiksid saksa keeles, kuidas nad seda tegid. Ning kuna ma olen ka koguaeg koolis näljane, siis otsustasin teha kohvimaitselisi brownies'id daimi šokolaadi kattega. Kuna see oli koogivormi sees ja ma ei saanud siis pilte teha kui see valmis sai, siis ei saanud just kõige parema kvaliteediga pilti sellest, aga päris elus nägi see ilusam välja, ausalt ka:


Ja siis veel lisasin šokolaadi-daimi-pähkli katte ka peale:


Ja üks mobiiliga tehtud pilt:

Tuleb ehk tore saksa keele tund isegi täna.

4 kommentaar(i):

  1. seal, kus juhe kaheks läheb, sealt läks katki? selle kõva junni küljest praktiliselt? mul läks eile sealt kohast ja minumeelest sel talvel ostsin viimased :S

    ReplyDelete
  2. Ei läinud sealt, mul läks kohe otsiku juurest. Kuskilt otsikule väga-väga ligidalt, ma täpselt ei saagi öelda, sest väliselt pole midagi aru saada =/

    Muidugi kui eelmised kossid viisin garantiisse, siis anti mulle isegi uued, kuna nad ei uurinudki kust või mis neil katki on, kuigi tegelikult juhe ei kuulu garantii alla.
    Aga muidugi need uued, mis nad andsid läksid ka üpriski kähku puruks.

    ReplyDelete
  3. kuhu sa garantiisse viisid need?

    ReplyDelete
  4. Ma sain need Järve selverist soodukaga, siis ma viisin sinna samasse infoletti ja sealt sain kohe samal päeval uued vastu.

    Kuigi tegelt ma imestan, et nad sealt niimoodi tagasi andsid. Tavaliselt peab ikka kuhugile esinduspoodi tagasi viima.

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis