Saturday, March 26, 2011

Väike ego-kommertslik postitus.

Käisin vahepeal Pranglimise võistlusel. Esimesed 3 kohta võisin juba enne kohale minekut nimetada ning endale pakkusin 4-5 kohta. Võistluse lõppudes tuli top 3 nagu tulema pidin ja ma jäin viiendaks. Ega ma rohkem ei lootnudki, aga neljandast kohast jäi kohutavalt vähe puudu. Võistluseks oli viievõistlus ja mul oli neljanda koha omanikust igas alas rohkem punkte, välja arvatud kõige viimasest, võrdlemisest. See peaks just kõige kergem olema, aga mul oli viga selles, et aeg sai just enne seda läbi, kui ma jõudsin seda teist korda teha. Kui oli kümme minutit lõpuni oli mul valida, kas teen liitmise või võrdlemise uuesti. Valisin liitmise kuigi oleks pidanud võrdlemise valima. Aga rahul olen ikkagi, sain tassi, helkuri ja šokolaadi.

Ja lõpetuseks väikene artikkel tänasest Kohila lehest:



7 kommentaar(i):

  1. Nii vähe, Holger? Nii vähe kirjutasidki? :D Haigeks oled jäänud või? :D

    ReplyDelete
  2. Sa oled ju paremaks suuteline. :D

    ReplyDelete
  3. Selle jaoks ongi pealkirjas selgelt kirjas "väike". =)

    ReplyDelete
  4. No,aga see ei ole isegi mitte ''väike'' sinna sobiks paremini ''mikro'' postitus. :D:D

    ReplyDelete
  5. Nano =D

    Kunagi, kui ma nanotehnoloogiat lähen õppima, siis ma võin sulle elektronmikroskoopiga näidata, kui väikseid postitusi ma suudan luua =P

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis