Sunday, March 6, 2011

Infrapunased roosid

kõigile inimhingedele

Me oleme kõik sündinud siia jõkke teadmiseta kuidas ujuda.
Aga lõpuks me õpime, kuidas hoida seda vett allapoole lõuga.
Mõnikord on selles jões jäine olla,
külmutamas mu hinge, kangestamas mu nahka.
Ja ükskõik kui kaugele ma ka ei näeks, jõe lõpp ei paista kuskilt.
Meid kannab vool, meid juhib tuul.
Maastikut, millest me mööda triivime, ei kohta me enam iial.
Seepärast me salvestamegi need mälestustena ja ei lase neist eal lahti.
Kõik eeldavad, et jõgi peaks voolama otse,
me püsistame eesmärgid ja unistused, et kontrollida iseendi saatust.
Aga kõik piin, mis tuleb on meie endi liigsete ootuste tulemus.
Sest see on jõe loomus loogelda ja väänelda.
Ja see võib valustalt põletada,
usu mind,
mul on samad konfliktid.
Aga ma üritan olla rahulik ja minna kaasa jõe looduslike protsessidega.
Ja kui ma mõnikord vaatan ennast ulpimas allavoolu,
ma näen selle kõige ilu, see tundub nagu uni.
Ja sel hetkel, ma hindan jõe kulgu.
Ma vahin üles täiskuu poole, ja tema vahib alla minu poole.
Universum ei ole midagi, mis erineks sinust.
Sina oled tema ja tema on sina.
Ma tean, et sa tunned end üksikuna, aga seepärast ma olengi siin, et aidata.
Ma tean, et sa tunned end üksikuna, aga lihtsalt vaata üles tähtede poole
ja kõik, mida sa seal näed, on kõik, kes sa tegelikult oled.

Me peame õppima nägema ilu igas elu hetkes.
Kõigil on erinevad rajad ja me otsime valgust.
Maailm on jagatud talupoegade ja kuningate vahel.
Aga tõde on see, et kõik otsivad üht ja sama asja.
Ja ma tahan, et sa teaks, et roll, mida sa mängid on osa tervikust.
Ja ilma sinuta ei saaks olla ka tervikut,
niiet, kui sa midagi vajad, ükskõik mida.
Ma olen siin sinu jaoks, sa pead ainult küsima.
Ma olen siin sinu jaoks, samamoodi nagu sina oled siin minu jaoks.
Iga inimene on keerukas jupp lõpmatusest.
Mul on tunne, et kui sa näeksid seda kõike nii nagu mina,
siis suudaks me inimkonnana olla vabad.
Ma olen siin sinu jaoks, mitte mingil enesekesksel põhjusel.
Sest eksistenst on vastastikuses sõltuvuses ja kõik on omavahel seotud.
Ühendatud erinevate ilmingutena ühes ainsas mõistuses.
Sa ei ole isoleeritud maailmast, isegi kui sulle vahel nii tundub.

Ma näen valu, kui ma vaatan su silma.
Kuidas sa vaevled, et hoida ja aheldada seda enda sisse.
See ajab mind nutma, see surub nüridat nuga sügavale minu südamesse.
Seetõttu pakkungi sulle enda kätt, et aidata puhastada pilvised taevalaotused.
Ma jooksen sõnadest tühjaks, aga ma pole sulle ikka suutnud anda sõnumit, mida ma olen üritanud edastada.
Niiet, kui mittemiski siin ei tundu loogiline ega arusaadav,
siis ma tahan, et sa teaks, et ma olen siin sinu jaoks.
Sõbrana, inimesena, õpetajana või õpilasena.
Et kasvada ja taibata, et kõik on osa lõpmatust liikumisest.
Ja iga probleem, mida me kohtame on osa sellest liikumisest.
See paistab küll lootusetu, aga kui me kokku jääme, siis saame kõigega hakkama.
Ja lähme tagasi põhiolemusse, kust meid nagu juuri välja tõmmati.
Ja äratame inimkonna nendest illusioonidest.

Sel hetkel, kui vaatad üles taevasse ja näed sealt enda peegeldust.
Tead, et oled õigel teel.
Jõgi ei ole alati sujuv, aga me peame sellega koos elama.
Kõik on ideaalne, sellisena nagu nad on.


Ja ma tahan, et sa teaks, et roll, mida sa mängid, on osa tervikust.
Ja ilma sinuta ei saaks olla ka tervikut,
niiet, kui sa midagi vajad, ükskõik mida.
Ma olen siin sinu jaoks, sa pead ainult küsima.
Ma olen siin sinu jaoks, sa pead ainult küsima.
Ma olen siin sinu jaoks, sa pead ainult küsima.
Ma olen siin sinu jaoks, sa pead ainult küsima.
Ma olen siin sinu jaoks, nagu sina oled siin minu jaoks.

Birds gotta fly. Fish gotta swim.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis