Wednesday, June 13, 2012

Aeg peatub ainult kunstis ja mõtteis

Viimasel ajal on igasugu huvitavaid asju juhtunud.

Alguses sain teada enda matemaatika riigieksami punktisumma - 95 punkti. Super! Üks loll viga oli küll sees, aga mul ei ole mõtet enam seda taga ka kiruda.

Ja siis saabus peagi mulle kiri - kutse maavanemalt parimate lõpetajate vastuvõtule.



Ja siis päev hiljem lugesin fitness.ee uudiseid ja selgus, et ma olin võitnud 10€ kinkekaardi! Jeii!! Muidugi saan valida ka klubikaardi, aga kuna see maksab ainult 6.39€, siis ilmselgelt ma võtan kinkekaardi ja hiljem võin soovi korral lihtsalt klubikaardi osta ja raha jääb ülegi!




Ja siis... samal päeval... õhtupoole.. sain veel ühe kirja - presidendilt!! Tegin aga usinaga ümbriku lahti ja seal sees oli kutse vastuvõtule, Presidendilossi roosiaeda!! - Super!



Eile tegin Raplas füüsikaeksamit, kell 10 hakkas, algul läksin kella 9.45ks Ühisgümnaasiumi, sealt küsisin, kus  ruumis see toimub, nad läksid uurima ja ütlesid mulle, et hoopis Vesiroosis toimub. Vesiroosi jõudes nägin pidulikes riietes tüdrukut, mõtlesin, et ta teeb ka raudselt füüsikaeksamit ja läksin talle järgi. Lõpuks, kui olin teda 2 korrust ülespoole stalkinud, siis ta läks mingi lampi vene keele klassi ja minul polnud õrna aimu, kuhu ma minema pidin. Õnneks siiski nägin ühte õpetajat, kellelt ma abi palusin ja ta juhatas mind õigesse kohta. Muidu oli eksam natukene raskem kui ma ootasin, aga midagi ennustada veel ei julge, eks näis.



Homme me läheme klassireisile Lätti - ja nagu viimane klassireis ikka, tuleb käituda, nagu me käitusime enda esimese klassireisi ajal. Ning kuna ma ei saa 3 päeva trennis käia (kohutav, ma tean :D), siis otsustasin täna teha korraliku trenni - ainult viis baasharjutust, kõigil 2 soojendusseeriat ja siis 5 tööseeriat.

Alustasin jõutõmbega ja tegin kuni 135kg - siis andis reie kakspealihas tunda, aga ta on üllatavalt kähku paranenud. Ma saan lühikesi seeriaid teha, juhul kui ma neid suutlikuseni ei tee. Aga sprintida veel ei julge, ega ei tahakski, see nõuabki liialtki pikka pingutust.
Seejärel tegin õlgadelt surumist, mis polnud küll algul plaanis, aga kuna Kohila päästeamet hõivas kangi ära, siis polnud mul muud võimalust. Seejärel laialihast. Ning siis kükke - neid suutsin teha kuni 75kg, siis andis reielihas tunda, et edasi ei tohiks minna, aga see oli tõeliselt üllatav, ma ei uskunud, et ma neid üldse teha saan. Ja lõppu rinnalt surumist, mis oli tõesti harjumatu, tavaliselt on see ju siiski esimene harjutus. Nüüd saan vähemalt 3 päeva taastuda ja homme võib-olla iseendale vaikselt kurta, et kõndides on lihased valusad. Aga sellest tuleb tore reis - tegin isegi 2 võikut juba kaasa.




0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis