Thursday, June 28, 2012

Do you ever get the feeling that god has a plan? And you're the only one who can stop it?

Unustasin eelmises postituses kõige tähtsamat rääkida. Nimelt kandideerisin Tartu Ülikooli füüsika erialale ning samal päeval võeti mind juba vastu ning ma kinnitasin ära, et tulen sinna õppima. Super! Pole ootamist, ega muretsemist ning tean, et koht on olemas. Lisaks minule on sinna veel sisse saanud 26 inimest ning päris mitmel neist on üliandekad e. humoorikad nimed. Üks sarnaneb õlule, teine on nagu keeleväänaja. Mulle on alati inimeste nimed meeldinud, sellised huvitavad loomakesed need.





Täna käisin ka kooli kantseleis, kuna mulle oli sinna kiri tulnud. Põnevusega sain kirja kätte, sest ma ei teadnud, mida oodata. Selgus, et see on Tartu Ülikoolist.. Nimelt oli see kutse tulla õppima nende ülikooli ning väitsid, et võin vabalt valida endale eriala 60 õppekava vahelt ning saan eritingimustega sisse. Anna andeks kallis kirjakirjutaja, aga sa jäid hiljaks, nimelt olen juba teie ülikooli õpilaste nimekirjas. Aga vähemalt käis kirjaga kaasas selline lahe magnet-järjehoidja. Aitäh!


Otsustasin ka sel suvel libedasõidu ära teha, sest järgnev aasta ei pruugi mul nii palju aega olla. Teooria sooritan e-õppes, mis tähendab, et ma saan selle koolituse ühe päeva ära teha. Täna-homme teen e-õppe ära ja seejärel viiendal lähen libedasõitu ja ökosõitu tegema. Super...


4 kommentaar(i):

  1. Kuidas sa teiste kandidaatide nimesid nägid? O.o

    ReplyDelete
  2. Ahh.. nimekirjad on juba avalikud. Silly me.

    ReplyDelete
  3. Jamh, need füüsika vastuvõetute nimed tehti juba esimesel päeval avalikuks.

    Ja edu sulle sissesaamisel! :D

    ReplyDelete
  4. Psshh, ma olen juba ammu sees, lihtsalt kergelt blondiin aeg-ajalt. Nice to meet you too, tulevane kursavend.

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis