Monday, June 4, 2012

You got the credit for my kill


3 päeva tagasi toimus mul Mainori koolis matemaatika riigieksam. Oli enamvähem sama raskusastmega, mis tavalinegi eksam, võib-olla isegi grammikese raskem. Aga muidugi suutsin kõige esimeses ülesandes vägagi debiilse vea sisse teha (liikumisgraafiku asemel tegin kiirusegraafiku!). Viimases ülesandes taheti ka mullegi üsna tundmatut asja ja midagi ma seal ka tegin, aga pole veel jõudnud välja uurida, kas tegin ka õigesti. Kõige kiuste siiski loodan 90+ punkti ära saada.
Huvitav oli ka see, et II osa poole peal hakkas mul kõht valutama/pistma. Muidu pidin pärast eksamit minema linnapeale endale lõpuülikonda ostma, aga kuna mul oli nii valus ja ma ei saanud normaalselt kõndida, siis see jäi ära. Nii me sõitsimegi tagasi Kohilasse: mina tagaistmel kerra tõmbunud, vahepeal pigistan silmi kinni, vahepeal surun kätt rusikasse ning vahepeal hoopis pigistan autoistet enda kätevahel. Koju jõudes heitsin voodisse pikali, üritasin magada. Õhtu poole läks paremaks kuigi mingid perioodilised pisted siiski sisse lõid.


Kõik, kes joovad
on juba purjus või magavad.
Kõik, kes on veel kained 
on liiga poliitilised, et nendega saaks rääkida.


Seega läksime järgnev päev lõpuülikonda ostma. Imelikul kombel ei sobi mulle ükski pintsak, kõik hoiavad imelikult. Kuni lõpuks läksime Moetänavale, kus müüakse defektiga või siis mannekeenidelt võetud riideid. Huvitaval kombel sobisid mulle seal kõik pintsakud - ilmselt ma olen vist mannakeeni kehaehitusega.


Täna käisin ka aeroobset tegema - jooksin soojendusringid, hüppasin hüpenööriga, tegin venitusi ja siis hakkasin sprintima. Jooksin siis 3x korda 100m ära, kui neljandal korral lõi järsku valu jalga. Enesediagnoosi järgi on see parema jala reie kakspealihase venitus. Rebend see ilmselt ei ole, sest jalg liigub veel täitsa normaalselt, ainult valus on kõndida ja liigutada. Aga millest see tekkis? Venitasin ja soojendasin ju korralikult, aga kardan, et ehk ta ei olnud veel üleeilsest jalatrennist ära taastunud, sest tavaliselt ma hoian need puhkeintervallid palju pikemad. Kõige hullem ongi nüüd see, et ma pean laskma tal taastuda ja senikaua pean kõigi parimate harjutuste - kükkide ja jõutõmmetega - hüvasti jätma.




















Muidugi trennis käies kohtub päris palju kokku ka nende väiksematega. Täna kogunesid päris paljud väikesed minu ümber ja jäid mind passima ning ootama, et ma neile midagi räägiks, samal ajal kui ma üritasin hüppenööriga hüpata. Siis sain aru, et neil on maastikumäng ning nad arvasid, et see lipp, mis staadionil on, tähistab mingit kontrollpunkti. Eks ma siis selgitasin neile, et siin ei ole midagi, et kuskil mujal on see punkt. Ja päris mitu gruppi jooksid minu juurde ja jäid mind passima.


Ja riietusruumides kuuleb ka igasugu huvitavaid asju. Üks näide algklasside poistest, kes tulid jalkatrenni, tähistame nad numbritega 1,2 ja 3:

Mingi väike poiss jookseb riietusruumi, karjub "Ment raisk!".
1 on hämmingus: "Kuulsid, mis ta ütles?"
*15 sekundit vaikust*
2: "Mis ta ütles siis?"
1: "Ment ütles!"
2: "Mida see tähendab?"
*15 sekundit vaikust
1: "Ma ei tea, aga ma olen seda varem ka kuulnud"
3: "Ment on ingliskeelne sõna. Mul vend mängis GTAd ja ütles ka seal politsei kohta ment. Inglisekeeles ongi politsei ment."

Seejärel riietuvad edasi ja räägivad omavahel karjudes. Järgmine teema neil.

3: "Ma läksin Liisbetiga lahku."
2: "Miks?"
3: "Ta oli liiga aeglane."
1: "Mis mõttes liiga aeglane?"
3: "Noh, oli liiga aeglane. Kõndis aeglaselt ja ta tegi töövihiku harjutusi ka hästi aeglaselt."
Seejärel nad jätkasid uhkustamist, kuidas neil kõigil on tüdrukud olemas, ainult et mitte Kohilas vaid mingites teistes koolides.

3: "Sa armastad Evelin Ilvest! Näed, armastadki, punastad!"
2: "Ei armasta! Tal on naine juba olemas!"

Hiljem hakkas üks teistele rääkima, kuidas ta ühele kümnendikule peksa andis (jalaga munadesse jms.) Siis nad hakkasid omavahel "sosistama".
1: "Vean kihla, et sa talle ei suuda peksa anda!" *viibutab minu poole*
2:"Suudan küll!"
1: "Näita!"
2: "Ma ei taha praegu."

Õnneks ta siiski mulle kallale ei tulnud ja ma peksa ei saanudki see päev, vaid läksin riietusruumist välja. Ka välja oli nende karjumist kuulda, siis nad rääkisid juba teineteisele, et "Sa oled seksikas ja sa tead seda!" ning ka administraatoril oli vist nende jutust kopp ees ja kuna ta märkas, et mina tulin sealt välja, siis ta läks ise sinna ja karjus neile: "Kuulge seksikad! Kes riides on läheb koju ära ja laske teistel ka rahus riietuda."

Vot, sellised põnevad asjad juhtuvad aegajalt seal.




Eile taipasin, et mul on füüsika eksam juba 9 päeva pärast. Otsustasin siis õppima hakata ja planeerisin niimoodi, et kuna kokku on 6 kursust, siis iga päev õpin vähemalt ühe neist selgeks. Eile õppisin selgeks mehaanika, täna soojusõpetuse, homme tuleb elektromagnetism ehk kõige pikem ja nõmedam osa. Füüsika konsultatsioonid toimuvad ka nüüd juba kella kaheksast, mis tähendab, et nendel päevadel ma suudan end eriti vara püsti ajada ja saab ka päeva jooksul palju ära tehtud. Näiteks nagu tänagi ja nüüd lohistan ühte jalga kaasas, vot.



0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis