Wednesday, June 27, 2012

I act like I am here


Eile käisin eksamikeskuses enda töödega tutvumas ja sain teada, kuidas need parandajad mäkra panevad. Matemaatika ja füüsika hindamises oli kõik korras. Füüsikas läks üks punkt ära, kuna kui ma arvutasin välja rõhu 99,9 kPa ja järgmises ülesandes tuli see sama rõhk andmetesse välja kirjutada, siis ma kirjutasingi sinna 99,9 kPa, aga oleks pidanud tegelikult kirjutama 99900 Pa. Loll viga, ma tean, aga mis parata.
Inglise keeles oli hästi palju debiilsusi, eriti ühes kuulamisülesandes, mis oli teatud lindude kohta. Kui küsiti, mis toidust nad enda toitaineid kätte ei saa, siis ma vastasin “Processed foods” ning vastustelehel seisis samamoodi “processed foods”, isegi kirjapildi kontrollisin üle ja see oli õige. Siis oli küsitud, et miks inimesed ei pruugi neid enda aedadesse tahta.  Ma vastasin, et “they look big and scary” (nad näevad suured ja hirmsad välja). Vastuste lehel oli ka sama vastus, ainult, et seal ütles, et big’I võib asendada ka muu sõnaga (fierce, intimidating jms.) ning samuti, et “they look scary / they might scare people”. Aga vot, punkti ei saanud.



And if you're still breathing, you're the lucky ones.
Because most of us are heaving through corrupted lungs.
Setting fire to our insides for fun




Eesti keeles oli mulle üks jama parandaja sattus. Lugemise osa läks hästi, 4 punkti kaotasin esimese vastuse eest ja 1 punkti, kuna üks koma oli puudu. Ning kuna ma kirjandi ja lugemise tegin mõlemad sama ülesande ehk kultuuriteemalise ülesande järgi, siis mõtlesin alustada kirjandit kultuuri definitsiooniga, mis ma lugemisülesande tekstist sõna-sõnalt maha kirjutasin. Ja teate mis juhtus? Nad märkisid ainuüksi selles lauses 3 stiiliviga ära! Mis sellest, et ma selle sõnasõnalt mingi targa mehe tekstist maha kirjutasin, mis oli veel lisaks nende endi antud… Ning iga lõigu algusesse oli tehtud linnuke, et taandread võiksid natukene väiksemad olla.. No kamoon, mulle on terve gümnasiumiaja seletatud, et taandridasid peab olema selgelt näha ja ega nad mingi poole lehekülge ei olnud, et nad häirima oleks hakkanud. Debiilseid asju oli veelgi, aga kahjuks ei lubatud seal pilti ka teha, et kõik meelde jääks. Mul pole muidugi hullu, aga paljudel sõltub nendest punktidest ülikooli sissesaamine ning kui neil on samamoodi parandatud, siis nende suhtes on küll ülekohtut tehtud.


And if you're still bleeding, you're the lucky ones.
Because most of our feelings, they are dead and they are gone.
We're setting fire to our insides for fun.




Vahepealne jaanipäev oli tore. Minu päev algas joonistamise, meisterdamise ja “Pikachu” valmistamisega.


Kui “Pikachu” oli valmis, kohv sees ja tuli süüdatud, siis käisin kodust läbi ja seejärel laia ilma rändama. Ööga sai üle 200 kilomeetri läbi sõidetud ning igast huvitavaid asju nähtud, sh. ka Jüriööpargis , mida ma varem näinud ei olnud.  Kuigi see ei olnud plaanis, aga kuna sõitsime mööda ja see läks päeva temaatikaga enamvähem kokku, siis miks mitte.  Ilmselt oleks tahtnud ka vabaõhumuusemi jaanipeole jõuda, aga sain alles hiljem Kohilas teada, et seal ka tähistatakse. Minu jaoks üsna ebaharilik Jaaniöö, võrreldes varasematega.


And if you're in love, then you are the lucky one, 
Because most of us are bitter over someone.
Setting fire to our insides for fun, 
To distract our hearts from ever missing them.




Nüüd pean hakkama üpriski palju tööd tegema. Üheltpoolt kuna venda ei ole see suvi kodus ja selle võrra peab ka tema töö ära tegema. Teisalt aga seepärast, et kuna mind ise järgmisest aastast eriti Kohilas ei ole, siis peab ka selle töö ette ära tegema. Juuli lõpu poole pean ka Tartusse minema, enda korterit korrastama. Plaan on hakata asju üle värvima, tapeedid ära vahetama, võib-olla ka põrandaliistu vahetama, aga eks näis.
Ja päikest ning korralikus suveilma ootan ka, sest tõesti pole nagu suve olnudki veel. Täna lootsin grillides samal ajal päikest võtta, aga vot, üpriski jahe oli veel väljas ning ma olen suutnud juba nädal aega üpriski tõbine olla, aga ega mul ei ole aega ega tahtmist end ravida. Ainuke kord, mil ma päikest olen saanud, oli klassireisi ajal Lätis. Ja siiani ongi ainult korralikud randid ehk joodiku päevitus. Muidugi loodan, et koos korraliku ilmaga saabub töö kõrvalt ka üks korralik võrkpallihooaeg. Nagu iga aasta, jep jep jep.




0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis