Wednesday, September 16, 2009

"Lähen õhtul magama - liiga külm on. Öösel magades juba tunnen - liiga palav on. Tõusen hommikul üles - nüüd on juba teised probleemid." Oeh, veel üks sügavamõtteline lause. Ma ei tea, miks mul õhtul magama minnes sellised laused pähe kargavad. Ses suhtes, et ega mina ise ju neid ei ürita välja mõelda, mina lihtsalt laman ja siis nagu välja selgest taevast tuleb järsku selline lause pähe ja ma panen selle muidugi kirja. Muidugi ma oleksin võinud natukene sõnastust lihvida, aga ma ei näe selles mõtet. Pealegi.. "Ei loe, et mu sõnad on pasad, aru saab see, kes kuulab."

Tegin kaks pikka testi ära, üks neist on isiksusetest ning teine on IQ test. Mõlemad olid vähemalt 100 küsimust, kuigi isiksusetest oli pikem.
Lühidalt öeldes olen INTROVERT-INTUITIIVNE-TUNDEINIMENE-OTSUSTAJA. Täispikalt ma tulemusi välja kirjutama ei hakka, kuna see on tõesti väga väga pikk. Kuid õnneks üks lühike kokkuvõttev tekst on olemas:
INFJ tüüp on keeruka natuuriga, sügavalt isikupärane. Suudab mõista inimsuhete keerukust, sest ta on tugeva empaatiavõimega (võimega mõista teiste sisemaailma). Usaldab intuitsiooni ega sõltu kellegi autoriteetsest arvamusest või populaarseks kujunenud seisukohast. Probleemid peaksid teda ainult ergutama mõtlema ja tegutsema. Olles rikka kujutlusvõimega ja sügava huviga teiste inimeste vastu on ta lõpmatu inspiratsiooni ja rõõmu allikaks neile, kellega elus kokku puutub. Tema sisemine elu on liikumapanev jõud kuid võimalikuks nõrkuseks võib saada aeglus, millega ta jagab oma sisemist rikkust. Kuid seda puudust kompenseerib siirus ja hoolitsus abikaasa ja laste suhtes. INFJ tüüp on sõltumatu individualist, keda juhib inspiratsioon, loominguline mõttesähvatus. Mõnikord ei suuda ta mõista, miks tema ideed ei ole teistele vastuvõetavad, miks nad ei tule temaga kaasa. Tema sõltumatus ei ole tavaliselt silmatorkav, sest hindab kooskõla ja sõprussuhteid. Kui vaja, püüab teisi veenda aktsepteerima oma ideid ning nende elluviimise nimel koostööd tegema. INFJ tüüpi inimene tahab kõiges näha teatud mõtet, puudutagu see tööd, suhteid teistega või isegi materiaalset vara. Kõige enam on ta rahul tööga, kus saab rakendada intuitsiooni - näha tähendusi, seoseid, võimalusi. Üks niisugune töövaldkond on õpetamine. Tema empaatiavõimega sobib hästi ka psühholoogiline nõustamine, samuti muud tööalad, kus inimene ja inimsuhete tundmine on väga tähtis. Edu saavutab ta tänu inimlikule soojusele, entusiasmile, keskendumisvõimele ja originaalsusele.
IQ testi tulemus on lühidalt 128, mis on päris hea arvestades minu inglise keele oskust ja seda, mis sõnastust seal kasutati. Aga ikkagi, 3 punkti jäi Mensast puudu :P

Vahepeal vaatan ka enda blogis ringi ja siis loen midagi, mida ma olen kunagi kirjutanud ning lihtsalt külmanärviga mõtlen, et enam ma küll niimoodi ei mõtle ja kustutan maha. Endalgi tekib juba selline Nero tunne. Ses suhtes, et kui ma need kunagi siia kirja panin, siis järelikult nad olid ju sel ajal siis õiged? No ma ei tea, ma üritan rohkem mitte kustutada, kuid see tundub nii paratamatu, sest enamus tundub sellise ibana juba praeguseks. Kunagi laadisin siia baww pilte ka üles ning kuigi ma enam sellel mõtet ei näe siiski otsustasin terve folderi juba üles lasta:

http://s41.photobucket.com/albums/e269/holger12/Blog/

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis