Friday, September 25, 2009

Olin täna öösel umbes pool tundi magada saanud, kui tegin korraks silmad lahti. Ja nägin enda voodi juures lendamas räigelt suurt mesilast, ma lõin ta jalaga/tekkiga eemale. Siis ma vaatasin umbes pool minutit ringi ja üritasin kuulata ka, et kas ta on veel siin. Siis taipasin, et see oli illussioon, kuna ma rohkem teda ei näinud ja maailmas ilmselt ei ole nii suurt mesilast olemas, sest ta oli tõesti umbes rusika suurune. Aga noh, vähemalt mingit põnevust üksluisesse öösse.

http://www.youtube.com/watch?v=Z8Y1MalRrDc&fmt=20 - Võimas video, lihtsalt võimas..

Käisin eile õhtul pokkerit mängimas, jäin natukene miinustesse, kuskil 25 krooniga, kuigi õnneks see ei ole suur summa pokkeri jaoks. Üks asi on see, et ma pole live'is harjunud mängima kuna netis on hoopis teistsugune ning kui mäng hakkas pihta, siis küsis mult paljuga ma end sisse ostan, siis see tuli suht üllatusena ma arvasin, et me teeme SnG, aga vahet ei olnud eriti. Kuigi ma isegi netis ei mängi cash game. Aga noh, läks nagu ikka live mängudega mul, esimesed paarkümmend kätt läheb päris hästi, võib-olla tõmbab isegi korraks chip leaderiks ära. Ning siis ei viitsi enam mõelda ja siis kaob kõik see raha aeglaselt ära. Nojah, ma lihtsalt ei oska. Natukene aega tagasi jõudsin paintpallist ka tagasi, päris tore oli. Eriti tore oli alguses, siis ei osanud arvata, kuidas teised käituvad ning siis oli ka suurem pinge sees ja siis sai palju rohkem ka roomatud ning joostud ja pikali hüpatud. Kunagi võiks ka kolmandat korda paintballi mängida.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis