Friday, February 12, 2010

I don't want to fade to gray like a submarine. I want to rise to the top like an eagle.


Sõbrad olete ikka, kuigi mulle ei meeldi sõbrapäeva tähistada. Samas ei tahaks selliseid kommertspühasid maha teha ka. Kuigi mulle endale ei meeldi, siis on ikkagi tore vaadata, kuidas inimesed palju sõbralikumad ja heatujulisemad sel päeval on.


Meie sõidame kõigest sest eemale,
piinav-mõistmatut igatsust pettes,
valetades üha rohkem endale,
et see kõik on meil elatud ette.



Kuid mulle meeldib asju võrrelda. Näiteks, kui ma söön ära terve paki Pikniku juustu, siis see on võrdne kahe ja poole minu kaltsiumitabletiga. Ja kui ma mõlemad ära söön, siis ma saan juba 180% oma päevasest kaltsiumi vajadusest! Kas pole mitte põnev?!?!?!! Fakk noh ma ütlen.


"Imagine all the people, living for today. Imagine there's nothing to die or kill for. Imagine all the people, sharing all the world." "I have a dream..." "I have a dream today." "That we can change the world." "Because we are the people that rule the world".
"Yes we can."

Hunnik tsitaate, ei midagi originaalset.


Äraa parandaa mu maailmaaa.


Sõin krevette. Siis mingil hetkel hakkasid need enda beežikas vees meenutama mulle fetuste hunnikut, siis kadus isu ka ära. Aga natukese aja pärast läks kõht tühjaks ja ma sõin neid edasi.


0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis