Saturday, February 6, 2010

Mõteldes tagurpidi... Prooviks alustada mõtlemist kohe ideest ning siis üritada välja mõelda, millisest mõttest see idee pärineb.

Kool hakkab ajudele käima, ma ei saa enam isegi aru, mida ma siia kirjutan.

"The system might fail you, but don't fail yourself."

Vaatasime inkas filmi "Perfume - the story of a murderer." Ning ausalt öeldes ei ole mulle ükski inkas vaadatud film nii palju meeldinud. Ja kuigi ma viimase tunni magasin maha, siis vaatan ikkagi mingi aeg lõpu ka ära. Ning mis selle filmi juures veel erilist oli, midagi mida ma pole varem ühegi filmiga teinud oli see, et ma uurisin selle filmi soundtracki välja. Lihtsalt filmi ajal tulid sellised mõtted pähe, et "oi, selle loo nime ma tahan küll teada saada." Kuigi neid lugusid on natukene tülikas otsida, sest see soundtrack on ligi 50 minuti pikkune. Aga samas piisavalt meeldiv, et see kõik läbi kuulata.

Nii.. vahepeal toimus ka matemaatika olümpiaad. See oli kohutavalt raske - raskem kui keemia ja füüsika olümpiaadid kokku. Lootsin vahepeal isegi, et ma viimaseks ei jääks. Sest paljude ülesannetega oli tegelikult niimoodi, et vastust küll teadsid, kui vastus üksinda annab ainult mingi 0,5 või 1 punkti. Kuid mul polnud õrna aimugi, kuidas seda vastust lahendusega kätte saada. Aga jah, need ülesanded ülesanneteks. Igastahes tõusin täna hommikul üles ja mulle öeldi, et ma jäin kolmandaks. Alguses oli küll tükk aega, et WTF see on küll mingi nali. Ma ei jäänudki vimiaseks? Aga noh, mulle öeldi, et see ei ole nali, nii et järelikult paljud on sama tupoid kui mina.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis