Wednesday, February 10, 2010

Ma olen enda Kuulaja kohaga täitsa rahul.


Laughing in the dark at what I can't see.


Ükskõik kui valusalt ma kukun...




...ma ikka naeratan.


Kohutavalt väsinud praegu või tegelt juba paar nädalat on väsimus peal. Kool lihtsalt võtab palju aega ja energiat. Mõistusel on ka midagi praegu viga. Ta töötab küll, aga liiga kiiresti, ehk siis vahepeal on tunne, et kõik mis ma see aasta õppinud olen käib peast sekundiga läbi. Nagu mingi tehas, mis suudab sekundis toota 5000 hambaorki, kuid mitte midagi suurt. Blogi postitused on ka samasugused muutnud nagu mõistus, ühes on mingi sada väikest mõtet sees. Ja isegi kohvi ei võta seda väsimust ära. Võib-olla ma olen seda nii palju joonud, et muutun immuunseks juba? Lisaks kohvile on mulle tulnud juba Eclipse sõltuvus. Vahepeal on laua peal kohe mitu-mitu pakki ja igavamatel aegadel läheb kuskil pakk päevas. Lihtsalt kuna nätsunärimine on ära tüüdanud.
Küsisin kellegilt, kas mu hääl tundubki täna imelik või mulle lihtsalt tundub? Siis vastati, et mul on selline hääl nagu ma oleks magamata lihtsalt. Nojah....


Sain enda arvuti lõpuks kätte, nüüd hakkavad asjad loodetavasti kiiremini liikuma, kuigi ma ei tea, mis ajaks ma selle täiesti korda saan. Täna saan midagi ära tehtud, homne päev on kiire, kuna reede on alati kiire päev. Laupäev on ka kiire, pühapäev ei ole nii kiire, kuid samas on puhkepäev. Järelikult ma pean enda puhkeaja ära loovutama.


Sain esta kirjandi 4. Võinoh, tegelikult hinne mind ei koti, oleks võinud kasvõi 3 olla. Õpetaja kirjutas juurde, et väga arukas jutt, kuid kuna kirjavigu oli liiga palju, siis sain ikkagi nelja. Aga mis selle kirjandiga teistsugust oli, oli see, et mul kummitas ühe artisti kaks lugu kogu aeg peas ja ma siis lihtsalt vahepeal kirjutasin nendest lauludest mõned lause lihtsalt maha. (Enne tõlkisin eesti keelde muidugi). Aga õpetaja tundus olevat nii kaasa haaratud mu tekstist, et hakkas lausa kommenteerima. Kui ma kirjutasin "Koolis õpetatakse, et *****", siis ta pidi muidugi kohe sinna kõrvale kirjutama, et kes sellist asja õpetab.


Kuna mul on praegu põlv haige, siis ma ei saa teha väga paljusid asju, mida ma tegelikult teha tahaks. Korraks isegi sain midagi teha, kuid siis pidin pärast valu käes kannatama, nii et ma parem ei oleks nii aktiivne praegu. Aga ma tegin endale väikse lubaduse, et kui mul põlv korda saab, siis ma hakkan rohkem shufflema. Ainult et, ma ei kujuta ettegi, kuidas see välja võiks näha.


Tahtsin tegelikult millegist veel kirjutada, aga kuna ma ei suuda meelde tuletada, siis jääb lihtsalt kirjutamata.


Samuti sirvisin praegu füüsika ülesannete kogu, et kodust tööd tegema hakata, kuna ma ilmselt selleks ajaks, kui ma muidu kodust tööd teen, juba magan. Ja keerasin kiiresti seal lehti siis, et jõuda õigele lehele. Ning järsku oli suurelt ühe teema pealkiri "FANTAASIA", hakkasin siis raamatut tagasi kerima, et seda pealkirja üles leida, sest sellist asja iga päev füüsika raamatutes ei näe. Aga noh, see oli vist ainult mu fantaasia, sest sellist pealkirja ma enam ei leidnud.




0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis