Sunday, February 7, 2010

You searched yourself, but found nothing. What did you expect to find?


Selleks, et saada aru, millisena mina maailma näen, on vaja seda vaadata läbi kaleidoskoobi.


Loendan ilusaid lambaid... Mitte selleks et magama jääda, vaid et teada saada palju vorste tapamajast tuleb.


Kui keegi suudaks mu mõtteid lugeda, siis ma oleks äärmiselt õnnelik. Tahaks isegi teada saada, millest ma mõtlen.


Mulle öeldi valesti, ma ei jäänudki mata olümpiaadil kolmandaks. Tuli välja, et hoopiski 2-3 kohta jagasin. Järelikult ei osanud vapsjee mitte keegi seda matemaatikat, kui ma juba kolmandaks jäin =D Võinoh, võib-olla esimene koht oskas, ma ei tea palju tal punkte oli.


"I'm reaching in my cupboard for a painkiller.
I need another painkiller."
Vanad head ajad tulid selle lauluga meelde....


Tahaks turvalisel sammul maailmaääres kõndida.

Sometimes I feel like shouting: "I don't care anymore!". But then I realize that it's not true. Sest ma tegelikult ei ole nii pohhuist kui enamus arvavad. Või noh, tegelikult võib-olla isegi olen, ma lihtsalt ise ei saa sellest aru.


"Little kids being rised by a slightly bigger kids." Mul on kogu aeg selline tunne, kui mingi täiskasvanu räägib. Mul on lihtsalt tunne, et enamus neist on vaimselt samal arengutasemel, kus väiksedki. Ainuke asi, mis neid eristab on rohkem kogemusi ja koolis ning tööl veedetud aastad. Kõiges muus oleks nad nagu ikkagi lapsed.


Elu on miski, mis on praktikas palju raskem kui teoorias.


Every now and then I cower and I need to find empowerment
Empowerment is paramount to how I can begin to mount
A plan that I can implement
to make a dent on ignorance
Instead of drunk belligerence
and the dissidence of miscreants
Especially in this instance
with the never ending persistence
to use the words in each sentence
as if they were blunt instruments
to beat a hole in the defence
of this beauty and her innocence
which serves to just build resistance
in spite of all my good intents.


"Ma tsiteerin iseennast, tsiteerides klassikuid."

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis