Tuesday, September 21, 2010

Keeping it short.

I only exist in a mind of a higher being.

Vahepeal on jälle illusioone tulnud öösel magades (ja ka tavalisi unenägusid). Ja muidugi kõik need ebareaalsed asjad jäävad ikkagi öö piiresse, ärge arvake, et ma hull olen vms. Igastahes viimastel öödel on olnud selliseid asju nagu valge-kuldne pall on õhus ringi lennanud jms. Aga tegelikult üks huvitav küsimus, mis mul selle kohta tuli on selline, et kui oletatavalt roniks mu tuppa sisse röövel ja ma ärkaksin selle peale üles, et ta sorib sahtlites ja teeb lärmi. Kui kaua läheks mul aega aru saamiseks, kas ta on päris või mitte? Need, kes ei ole päris, liiguvad sama moodi ja teevad ka sama moodi lärmi. Selle küsimuse jõudsin nii kaugele mõelda, et ma saaks ilmselt siis aru, kui ta lõpuks ei kao ära (ehk siis on üle 30-60 sekundi) või siis kui ta midagi ütleks. Nojah, mitte keegi pole veel kunagi öösel rääkima hakanud.
Kõik need öised kõndivad ja lendavad asjad on ikka parem kui täiesti tühi ja vaikne maja.



Sulen silmad, näen, kuidas ta sisimas on kurb. Mida ma ikka muuta saan?


Täna oli mini-maraton ning mingi spordipäeva sarnane asi. Mini-maratonil jäin 16. kohale. Rõõmus. Things To Do listis oli küll Top 10, aga ma tean, et ma alati püstitan endale võimatuid eesmärke. Kui ma oleksingi esikümne hulka jäänud, siis ma vapsjee hakkaksin jooksutrenni tegema. Sest praeguse seisuga jäävad mu jooksutulemused aina halvemaks. Edasi läheb vist juba jälle trennipäeviku jutuks ära (edasi pole vaja lugeda, läheb igavaks), ehk ilmselt viimast korda. Viimase 5 päevaga olen võtnud juurde ligikaudu 1.7 kilo. Ja eelmine kord trennis olles avastasin enda seest mingisuguse jõu. Kõik läks paremaks. Tundub, et toidusüsteem töötab. Kohvi pole ammu joonud, kakaod ka mitte. Teed üritan ka täiesti nulli piires hoida, aga sellistel külmadel päevadel on raske soojast joogist eemale hoida. Selline koffeiin lihtsalt viib kehast kreatiini välja ja nullib ta effekti ära. Nagu teeks kilplase tööd. Kaal on natukene tõusnud ja võib öelda, et ma pole enam kanakaalus. Rasvaprotsent on ka tõusnud ning pole enam miniimumi piiri peal, võib isegi öelda, et peaaegu normaalne.




It's sad

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis