Wednesday, September 29, 2010

28. September

7:30 - Mobla äratus heliseb, luban endale und seniks kuni seinakell ka 7:30 jõuab. Paar minutit on veel aega. Ja külm on ka.
7:56 - Üks tilluke võileib ja üks tavaline kokteil. Kooliks valmis.
Eesti keel - ZzZzZZzz. Üritan füüsiliselt silmi lahti hoida. Vaimselt pole need see hommik lahti veel tulnud ja ma ikka veel magan.
Füüsika - Esimene mõte on alati õige. Isegi kontrolltöödes.
Kehka - Kas keegi võib kanda põues tuld, ilma et ta riided põleks?
3. vahetund - Kaardimäng raamatukogus. Nagu alati.
Matemaatika - Uimane ja väsinud ma tänagi näin.
4. vahetund - Kaotasin kihlveo, pean eluaeg midagi orja sarnast olema. Vähemalt oli tore vahetund.
Inglise keel - Fraud is a serious crime. ZzzZZzzzZzZz
5. vahetund - Süüa saab! OmNomNomNom!
Bioloogia - Tore on olemas olla.
Saksa keel - Üllatus-Üllatus kontrolltöö. Täpselt nagu iga tund, mõnikord on isegi 2 tükki. Aga seekord on veel suuremahulisem, ehk teeme seda üle 3 tunni.
Klassijuhataja tund - Selline tunne nagu jõulud oleksid juba ukse taga.
15.42 - Üksindus on üksluine. Eriti kui ma olen seda teeb juba pidanud 11 aasta kõndima.
16.39 - OMNOMNOMNOM ja kokteil sisse.
17.00 - Trenni minek
19.46 - Trennist tagasi. Nüüd üks võike omnomnom ja üks väike õlu.
20:30 - Mõtlesin, et peaks õppima hakkama.
21:22 - hakkasin õppima
21:29 - sain õpitud
21:46 - If I miss you, will you miss me back?
23:02 - All the things she said, running through my head.
00:23 - Kaks kõige raskemat asja öö juures on magama jäämine ja ärkvel püsimine - tavaliselt kui tahad üht saad teise

7:37 - Facing another day. Trying to not give up yet.
Täna ma lihtsalt vajan kohvi.
7:42 - Täna olid imelikud unenäod.
Varsti tuleb lumi maha ja hommikuti on aknast välja vaadates palju valgem.
8.14 -  My coffee's gone cold. I'm wondering why.
Saksa keel - Kontrolltöö.. nagu ikka
Eesti keel - 9:37 - Kui mu vihik on valge ja mina olen valge. Kas ma olen siis enda vihikuga võrdväärne?
Füüsika - 10:42 - Kõht on tühi ning järsku hakkas kohutavalt palav.
Vahetund - 12:21 - You make me happy. I hope you are happy too.
Inglise keel - 13:40 - Tund, kus saab karjuda nii palju t*rasid ja muid roppe sõnu kui tahad ja õpetaja karjub kaasa. Ehk siis õppisimegi tunnis ropendama.
Matemaatika - 14:59 - Tean, et sulle ei meeldiks mu tõde
selle jaoks on need ausad valed, et kõik võiks olla veidi parem.
Kodutee - 15:21 - Valmistusin üksluiseks Välja tänavaks. Järsku peatus mu kõrval auto.
16:38 - Leidsin normaalse dubstep loo. Tõmbasin HD-na, 66.9mb oli. Avasin selle ning vastu passisin 1411 kbps. Kaif. Kõik lood peaksid sellised olema, kui nad vaid kõvakettale ära mahuks.
17:47 - Vihm peseb vere, ka homme on päev.
Kõik kordub uuesti, usu, sa näed.
18:00 - All alone again.
18:07 - Energiat ja tahtmist on palju. Lähen karglen, jooksen ja hüplen.
19:59 - Tagasi kodus. Väsinud? Ei ole, energiat on ikka veel üle.
20:07 - Kõndisin kööki, järsku vaatasin alla. Parema käe väike näpp oli üleni verega kaetud, verd tilkus isegi põrandale. Mul vedas ikka räigelt, et vanemad ei märganud. Kähku läksin ja puhastasin näpu ära, aga nüüd on vihik verine =/
20:23 - Väike omnomnom.
21:14 - Mu kõige suurem nõrkus on see, et ma olen nõrk.
21:16 - Hakkasin õppima.
21:32 - Õpitud lõpuks. Mulle kohe üldse ei meeldi see, mida me matemaatikas teeme =/
22:22 - I wished for you by the way.
23:28 -Ma teesklen elus olemist, sest ma isegi tean, mis tunne see on.
23:42 - Hambad pestud, õpikud kotti pandud. Arvuti lülitub välja ning teler lülitub sisse.



...hello?

2 kommentaar(i):

  1. je, mu sünnipäev on 28 november :D:D:D

    ReplyDelete
  2. haha, mul on vist kuud vahepeal veits sassis.

    Ma vahepeal arvasin juba, et oktoober on. Ja nüüd on juba asi jõudnud nii kaugele, et ma kirjutan septembri asemel november.

    Aga ma parandasin selle ära nüüd =D

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis