Friday, October 1, 2010

Viimane septembrikuu päev.

7:36 - Jälle see kassi-hiire mäng. Tõusen üles, et midagi taga ajada; et midagi otsida; et midagi leida. Aga mul pole õrna aimugi, mis asi see on.
7:48 - Täna ma ei taha kohvi, lihtsalt üks võileib ja kokteil.
8:24 - Nägin rebastekõrvade ning imelike riietega poissi. Siis tuli meelde, et täna on rebastepäev. Kahju, et meie sellel päeval midagi korraldama ei pea. Retsimine on nüüd muutunud täiesti ristimiseks.
Inglise keel - Õpime ropendama ja nüüd kirjutame selle kohta esseed.
Kunstiajalugu - nomnom söön õunu, mängin kaarte
Bioloogia - Ilusal elul on hinge hind.
3. vahetund - Singipirukas omnomnom
Saksa keel - Kontrolltöö...
4. vahetund - Tore on näha kedagi, kes päriselt elab ja hingab.
Matemaatika - Settib seegi, mis ütlemata on jäänud.
Söögivahetund - Ma polegi vist kunagi kalaseljankat või kamavahtu söönud. OmNomNomNom.
Eesti keel - Ära tuleta mulle meelde, milleks olen otsustanud elada.
Infotehnoloogia - Läksin klassi, hindasin kodulehe ära, mis tähendab, et mul on II tsükkli tööd kõik tehtud ja jalutasin klassist välja. Kui nii edasi läheb, siis saangi jõuludeks kõik tööd ära tehtud ja ei peagi enam tunnis käima =P
Kodutee - 14:37 - "Kuhu kadusid selle must-valge maailma värvid?"
küsib pime psühholoog.
Mida me küll vastame?
15:30 - Keedetud pelmeenid ja kokteil. Omnom.
16:38 - It's my dirty little secret.
16:48 - Nüüd trenni minek, sest homme ei saa minna.
19:44 - Jõudsin trennist tagasi, käisin poest läbi, et homseks valmis olla ning siis käisin korra rebaste ristimiselt ka läbi
19:58 - Avastasin, et homme on keemias ühe nõmeda asja peale KT ning materjali on õpikust 47 lehte. Eriti initsiatiivi mul ei ole, aga kuna see on esimene hinne keemias, siis ma pean selle viie saama. Otsustasingi siis valida kuldse tee: pool õpin selgeks, teise poole improviseerin.
20:01 - Tõin köögist vanillipudingu ning saku originaali. Ma võin teaduslikult tõestada, et kui need mu kõrval laua peal seisavad, siis läheb mul õppimine paremini.
21:39 - Suutsin nüüd juba keemiale keskenduda. Sirvisin küsimused üle, ei tundugi nii lootusetult raske töö.
23:05 - Kell liigub õhtuti palju kiiremini kui päeval.
0:06 - Naljakas, kui ehtsad on unenäod ja kui võõras on elu.


0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis