Wednesday, October 6, 2010

Reegel kinnitab reeglit - see on reeglite reegel.

I've never seen the sky because I've been too scared it would fall on me.

Paluks natukene abi. Lugu on selline, et tegin ühe kodulehe ning, et see google-is rohkem ilmuma hakkaks, oleks alguses rohkem külastajaid vaja:
Link on siin.

Aitäh =)
Ja et teemast mitte väga järsult eemale kalduda, mõtlesin panna siia mittetäieliku nimekirja kõigest sellest, mida inimesed on pidanud google-isse toppima, et minu blogisse sattuda:

BASSI NUPUD KLEEPUVAD
Eufooria
Holger Saare
Olger Saare
Coloursofblood
Mobiili otsing
kes tupoi
Tugevad valuvaigistid
reekviem unistusele
naeru antonüüm
skisofreenia
holger saare füüsika
requiem for a dream reekviem
tuba pöörleb.
raamat bipolaarsusest
remsu
paned kui palju tahad
coloursofblood.blogsp
defineeri eufooria
magneesiumi tabletid
astraalrännakud
skisofreenia hääled
tahad olla parim parimast
silmaarsti
valus kõndida
kreatiini mõju
bioloogia
mis teeb inimese ilusaks?
when devil wants to dance with you

See eelviimane "mis teeb inimese ilusaks?" googeldati näiteks eile. Viimane "when devil wants to dance with you" topiti google otsingusse alles natukene vähem kui tund aega tagasi. See ongi imelik, et kui sa näiteks topidki mingisse eesti keelsesse otsingusse selle, siis minu blogi on esimene asi, mis ette tuleb. Või kui topid isegi sisse midagi sellist nagu "defineeri eufooria", siis minu blogi on ikkagi nimekirja kõige esimene. Väga paljudes imelikkudes asjades tuleb minu blogi juba esimesel lehel ette. Mind huvitab, kuidas ma nii hea reitingu google jaoks sain? Ehk on asi blogi välimuses? Ma ausalt öeldes ei oska öelda... inimesed topivad ka igast imelike ja naljakaid asju otsingumootoritesse.


3 kommentaar(i):

  1. Kui reeglil on erand, siis see tühistab mistahes reegli.Ka reeglite reegli, ja ka reegli mis kinnitab reeglit, ka neil on erandid ja, kui nendel on erand.. See on ju LOOGILINE ! Kuidas Sina sellest siis nüüd aru ei saa?!

    ReplyDelete
  2. Ma täitsa saan aru.

    Aga asi on selles, et reeglite reeglil pole erandit =D

    ReplyDelete
  3. On küll. Alati on mingi erand.. se nagu krdi loodusseadus,.. :D:D

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis