Monday, October 18, 2010

Rest In Peace, Eyedea.


Ma olen tavaliselt alati kuulsuste surmadest alati mööda vaadanud. Nagu see ei puudutaks mind ja tavaliselt ei puudutagi. Ma ei peaks neid hakkama taga igatsema lihtsalt selle pärast, et nad olid kuulsad. Neil on niigi palju fänne, kes neid taga igatsevad. Aga täna, esimest korda, tunnen, et kellegi kuulsa surm on mind ka mõjutan. Nimelt Eyedea. Ma sain umbes 10 minutit tagasi teada, et ta on surnud. Suri nädalavahetusel, magades, põhjust veel ei teata. Ja kui ma seda lugesin, siis ma tõesti mõtlesin "see ei saa olla tõsi..." ma vist ütlesin seda isegi valjult välja. Seda on tõesti raske tegelikult seedida. Temalt ei tule enam mitte ühtegi albumit, mitte ühtegi singlit, artiklit, tsitaati, mitte ühtegi geniaalset lauset. 28 aastaselt unepealt surra on ikka fucked up küll. Nimelt oli Eyedea üks viiest inimesest, kelle enamustes lausetes ma nägin iseennast. Võib-olla ehk isegi mõttemaailmas. Ta laused aitasid mul ennast leida, ennast arendada. Kõik need geniaalsed ütlused.




Tegelikult on küsimus ka selles, et minu pleilist jääb ilma temata palju tühjemaks. Muidugi on seal palju häid ja väga häid laule, aga seal pole selliseid, mida tema suutis teha. Ta tegi midagi erilist. Ta inspireeris mind. Tõesti. R.I.P

"I can only build if I tear the walls down
even if it breaks me I wont let it make me frown
I'm falling but no matter how hard I hit the ground
I'll still smile."


Ma liigun natukese rõõmsama teema peale üle, ma lihtsalt ei taha, et see minu jaoks ainult masendav postitus tuleks. Nagu öeldakse.. tuleb edasi liikuda.
Täna ma tõesti tundsin, et ületasin ennast. Kasutasin eesti keeles kirjandi tegemisel ühte kavalat nippi. Nimelt tegin selle kirjandi 2 korda lühema kui eelmise, ehk siis umbes ~480 sõna võrreldes eelmise korra 800+ sõnaga. Aga ma sain eelmise kirjandi nelja, kuna mul tuli liiga palju kirjavigu. Siis seekord ei saanud nii palju viga tulla ning ma sain viie. Deem, kui häppi ma olin, kui ma selle teada sain! Siis tegin väikese triki, sain kõne ka viie ning päästsin enda tsüklihinde ära. Nüüd on kõik jälle hästi ^^

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis