Thursday, October 28, 2010

Organiseeritud heategevus.

Täna hommikul ärkasin kell pool 1 selle peale, et mobiil tegi mingit imeliku häält. Pärast selgus, et aku oli tühjaks saanud. Aga sel hetkel, kui ma olin just üles ärganud ja alles lamasin voodis, tuli mulle järsku geniaalne mõte. Kuna ma olin täiesti üksi kodus, otsustasin ma rolleriga Tallinna sõita! Natukene idiootne mõte, aga kui selline mõte tuleb, siis peab selle teoks tegema. Pealegi on see viimane võimalus rolleriga vaheajal Tallinna sõita ja ehk isegi aasta viimane võimalus. Õues oli 7 kraadi sooja ja vihma sadas. Aga noh, surma ma vast ikka ei saa. Tõmbasin kähku soojad riided selga ja natukene kell 1 läbi olingi valmis minema. Ainuke asi, mille pärast ma muretsesin oli mu kael ja lõug, sest need jäätuvad isegi sooja ilmaga sõites ära. Ja puhtjuhuslikult leidsin ma esikust ühe bikerite maski. Ma ei tea miks see seal oli ja vaevalt, et keegi seda kunagi üldse kasutanud on, aga minule sobis see ideaalselt. Linna poole sõites tuli mul mõte, et tahaks räigelt Skyparki minna. Nagu räigelt tahaks. Aga siis tuli mul meelde, et ma ei saa, kuna ma pean enne koju jõudma kui vanemad. Kui nad jõuvad enne mind ja siis küsivad, kus ma käisin, siis ma saaksin pikki kukalt. Niiet kahjuks jäi see plaan ära.
Aga mul õnnestus osta endale uued KOSS kõrvaklapid. Vahepeal mõtlesin isegi, et ehk peaks ostma Senheiseri omad. Aga poes neid võrreldes olid Senheiseri näitajad halvemad ja nad ilmselt topivad juba firmanime pärast endale hinda juurde. Aga seekord ma ostsin endale need suuremat sorti KOSSid. Näevad küll natukene koledamad välja, aga isoleerivad räigelt hästi ja bass peaks ka palju mõnusam olema.

All that I feel is the realness im faking
taking my time but it's time that im wasting

Tegelikult ma olen pikka aega juba mõelnud, et võiks endale Twitteri teha. Mulle on alati selliseid asjad meeldinud.. lühikeste ja lausetega ja puha. Aga ma ilmselt satuksin sellest liiga sõltuvusse ja lõpetaksin isegi blogimise ära. Ma kujutan ette, et ma spammiksin seal päev läbi igasugu lauseid. Ehk siis see näeks välja umbes selline:

Holger(16:42) - Kui on olemas tikk ja on olemas tikutops. Kas neil on üldse võimalik eraldi eksisteerida?
Holger(16:43) - "Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people."
Holger(16:44) - Tiku ja Taku istuvad puu otsas. Mis erinevus on üldse Tikul ja Takul? Kuidas sa neil vahet teed? Ja kui sa ei tee neil vahet, kuidas sa tead, et need on Tiku ja Taku?
Holger(16:45) - Meie keerame kella kaks korda aastas. Aga terve ülejäänud aasta keerab kell meid.
Jne..
Ehk see siis oleks kohutav, nii et minu Twitteri konto jääb tulemata.


15 aastat hiljem - http://web.zone.ee/darkcloud/15aastathiljem.html


0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis