Tuesday, October 19, 2010

Kõrvades kumab ikka see lummav muinasjutt, mida seinad eile öösel mulle jutustasid.

Eile ilmus Artificial Intelligence'l uus album nimega "Stand Alone". Kuna mul õnnestus see endale saada (piraatida) ja kuna ma olen lahke inimene, siis hakkan teiste rõõmustamiseks neid lugusid järjest Youtube üles laadima. Niiet, kui kedagi huvitab, siis need (12 lugu) hakkavad minu kontole ilmuma (link on all). Aga neid, kes ei tea milline band on Artificial Intelligence, hoiatan sellega, et see võib natukene WTF pottide tagumisena tunduda. Kuigi laulus "Let It Be" on natukene rohkem vokaali ning on "pehmem" ja kaldub ka rohkem liquidi poole. Aga ma ei tea.. ma olen vist absoluutselt kõige kuulamisega harjunud.

http://www.youtube.com/user/Dark5age#p/u


Samuti annan teile võimaluse minu blogi maatasa teha. Lihtsalt kopeerige see roheline kood enda aadressiribasse ja vajutage enterit. Siis hakake kasutama tühikut ja nooli. Ning alla poole saab lennata ka kui tahtmist on, seal on ka tore. Tavalist teksti hävitada ei saa, aga kõige muud saab =)

javascript:var%20s%20=%20document.createElement('script');s.type='text/javascript';document.body.appendChild(s);s.src='http://erkie.github.com/asteroids.min.js';void(0);





He got his hopes up once they started letting the gays marry.

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis