Wednesday, September 1, 2010

My worst habit is waking up every day.

13:05 - Viimane suvevaheaja päev ikkagi. Võtsin sahtlist viimase alles jäänud muskaatpähkli, kuna osad sõid terve paki ära neid. Hommikul kohvi ei joonud. Võiks pikalt ning teaduslikult seletada, aga hoian end tagasi. Kaalusin pähkli ära, täpselt 5 grammi. Tõin köögist riivi, riivisin pähkli ära, kallasin tassi ja seekord jõin piimaga sisse. Piim õnneks võtab maitse enam-vähem ära.

13:35 - Läksin poodi uue paki järgi. Männiku ongi vist ainuke koht Kohilas, kus neid müüakse.

13:55 - Jõudsin poest tagasi. Alevisse jõudes ma imestasin, et seal nii palju rahvast oli. Ma vist alateadlikult arvasin ,et enamik inimesi magab praegu või istuvad kodudes ja naudivad hommikust kohvi. Poodi jõudes ma ostsin veel purgi RC colat ja siis veel paki krevette. Ja ka viimase paki Santa Maria muskaatpähklit, vedas. See on mingil natukene naljakas, et kui mul ei oleks nii tugev immuunsüsteem, siis ma saaksin end 9.30 .- eest umbes 40 tunniks kivvi tõmmata.

14:16 - Riivisin ära 3,5g. Muidugi oleks võinud terve 5g pähkli ka ära riivida, aga see on alati õnnemäng, kui palju aineid üks pähkel sisaldab ja homme on pooleldi koolipäev, ei hakka riskima.

15:07 - Lihtsalt vahemärkuseks: praadisin pelmeenid ära.

15:22 - Pea on natukene paks ja jalad on nii rasked, et kööki on väsitav minna. Miskipärast kahtlustan, et mul ei laksigi korralikult ära.

18:19 - Ei ole absoluutselt midagi, ei funganud vist jälle.


18:56 - Janu? Alles nüüd? Tõusin arvuti tagant püsti, hakkasin minema kööki, et midagi juua ja siis bang! Nagu oleks juua täis. Lootsin, et keegi ei näeks, et ma tuigun.

20:12 - Seest on õõnes ja jalad värisevad. Hoian pead kätel, sest pea käitub imelikult. Suu kuivab, pean kogu aeg vett jooma. Ootamatud külalised. Õues seistes laksis täitsa ära. Oleksin vist pidanud ütlema, et ma pole just enda tavalises seisundis, sorri. Jalg värises ning mõte oli tuim. Jälle toas istudes mõtlesin, et kui väga paha hakkab, siis ma lähen kodust ära ja lähen oksendan kuskil mujal.

22:19 - Pea käib ringi. Ei! Tuba pöörleb ja pea on paigal. Vähemalt siis kui midagi teen.. Aga kui ma lihtsalt istun ja vahin ühte kohta, siis pole midagi. Ainult naljakas on olla kuidagi.

8:28 Õnneks ei pidanud eelnevat plaani täide viima, aga öösel tõusin korduvalt üles ja jõin vett. Kuigi tõin veetassi voodi kõrvale, siis hommikuks ikkagi suu kuivas. Pea valutab, pilk on aeglasem kui mõte ning silmad on ikka punakad. Ma värisen, aga peab kooli varsti roomama.

11:16 - Seisan kooli ees, ootame paraadi. Jalad on räigelt rasked ning kõndimine tundub väsitav. Peas on selline imelik vint sees. Nagu selline tunne, kui hakkab tulema nõrgem pohmakas, aga siis otsustad õlle või midagi lahjat juua, et pohmakat edasi lükata. Aga vähemalt pole silmad enam punased. Mõte ka ei jookse eriti, ma oleks nagu teises maailmas - kõik on tuimem.

17:42 - 28 tundi on pähkli söömisest möödas. Pea valutab õrnalt ja kõhus on rõve tunne, aga muidu võib öelda, et enamus on mööda läinud nüüdseks.
Ootamatu oli see, et mul oli peale seda pähklisöömist kogu aeg õudne nälg. Kui mu tavaline vabadepäevade söök näeb umbes välja selline, et hommikul üks kohv ja küpsised ning õhtul krõpsud, pelmeenid jms veel keegi leida suudab, siis praegu jäi isegi mul pärast veskis prae kinni tõmbamist kõht nii tühjaks.




3 kommentaar(i):

  1. Idikas. :D:D Jood seda kohvi muskaatpähkliga.. peaks ka proovima..?

    ReplyDelete
  2. Ei, ära proovi. Tõsiselt =D

    Ja kohviga koos ma ei võtnud. Ma oleks muidu pikali maas olnud, need kaks asja ei sobi hästi kokku =D

    ReplyDelete
  3. Arvata on, et ei proovi. :D Kuigi teada tahaks küll.. või siis mitte. :D:D pealegi, ma ei joo kohvi. Mäletad?! :D

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis