Wednesday, June 15, 2011

Are we human or are we cancer?


Lasin õhku enda teleka, see mürgitas minu aju
mõtlema samamoodi nagu miljardid teised inimesed.
Viskasin aknast välja enda sõltuvused, lihtsalt selleks,
et taipata, et elan esimesel korrusel ja nii ei purune midagi.
Võtsin enda arvuti, ning lasin maha Windowsi,
kuna akendele ei ole minu elus ruumi.
Ma ei vaja läbipaistvust, ma ei vaja sealt tulevat valgust.
Me oleme vaba generatsioon -
sündinud ilma orjaketita, ilmselt ka sureme selleta.
Siiski enda teadvuse piinatud orjad, on see siis parem?
Addicted, afraid to take control of my own life.
Vahin, kuidas terve horisont puhkeb õide,
maailma äärel, just sellel, mida nad kõik kardavad kõndida.
This feeling is the purest disgust.


------------------------------------------------------------------


It all starts up in my head,
and everyone ends up dead.
I crush them in my bed.
Let me see your body singing to me.
Then you're gonna give it to me,
all night.
Like our genitals are in fight.
And when the time is right,
then
I'm gonna ejaculate some white,
hold your neck tight.
Can you feel my might?
I'm letting you to walk into the light.
That's my every usual night.


1 kommentaar(i):

  1. Thank you, kuule, sa jätsid minu osa täiesti välja. Nii ''armas'' sinust. :D AA, ma sain Ajaloo hindeks viie, muide. :D

    ReplyDelete

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis