Wednesday, March 10, 2010

See maailm on imelik...

...täis imelikke inimesi.

Õudne uni on praegu peal... Läksin eile kell 23:00 voodisse, ning mõtlesin, et jess, saab täna normaalselt magada. Siis vaatasin kuni kella 23:20-ni telekat ning peale seda lootsin, et südaööks juba magab. Passisin siis voodis tükk aega niisama lakke, umbes kell 00:45 tuli mulle meelde, et mul on koolis ühte paberit vaja, hakkasin seda otsima, kuid lõpuks ei leidnudki, kuna mul lihtsalt pole seda. Siis vaatasin veel kella.. alguses oli 01:00, siis liikus juba 02:00 peale, järgmine kord oli juba mingi 3:24 vms. ja peale seda otsustasin kella passimise järele jätta, lootes et nii tuleb uni kiiremini. Kuid õnneks jäin lõpuks magama, kuigi ma ei teagi, mis kell. Praegu olen just koolist tulnud ning lürbin kohvi, sest homme ja ülehomme on koolis mingi sada kontrolltööd ning ma pean ikkagi hulgi asju järgi tegema, täna isegi lisandus neid juurde. Solvak oli lahke ja ütles, et ma võin laboratoorse töö järgmiseks nädalaks ka ära teha, kuid ma ei viitsinud seda edasi lükkata ja läksin peale tunde väikeste kolmanda korruse treppidele jooksma ning sain enam-vähem üles märgitud kõik.


Suutsin enda klaviatuuri enam-vähem ära rikkuda. Alguses ei töötanud enamus nuppud või osad peksid segaks, kuid peale tükk aega sellega jamamist, sain nii, et ainult kolm-neli rida vasakpoolseid tähti on halvatud, kuid kasu sellest ei ole, kasutada niikuinii ei saa. Sellistel hetkedel võiks ma tõesti itimees olla. Aga vähemalt leidsin ühe klaviatuuri, mida ma kasutasin siis, kui ma umbes 10 aastane olin. Hea seegi vähemalt töötab. Kuigi ma olen üks nendest, kes ütlevad, et klaviatuuril ja klaviatuuril on vahe. Ma sain eelmise klaviatuuriga blogi kirjutades peaaegu, et orgasme. Kuid vähemalt mul on mingigi töötav klaviatuur.


http://www.youtube.com/watch?v=3uDAe2ef-nQ

Laadisin selle loo lõpuks üles. Praegu peaks nüüd see koht olema, kus keegi tuleb ja ütleb jälle: "Holger, sa kuulad ikka imelikku muusikat." Aga ausalt öeldes ma pole seda kunagi otseselt muusikana võtnud, see on alati olnud minu jaoks midagi erilisemat. Ma ei teagi mida Scroobius Pip'i kohta öelda. Paljud ütlevad, et ta on lihtsalt muusik/räppar/luuletaja vms. Aga samas ma olen ka paljusid kuulnud ütlemas, et ta on prohvet. Minu jaoks on ta midagi enamat, kui muusik ning prohvet mulle lihtsalt ei meeldi öelda. Võib-olla kutsuks teda lihtsalt eeskujuks? Inspiratsiooniks?
Ma isegi julgen väita, et kui teda ei oleks, siis ma poleks sellises seisus nagu ma praegu olen. Mul ei läheks ilmselt koolis nii hästi ja ma võib-olla isegi ei kirjutaks blogi. Või kui kirjutakski, siis kindlasti mitte nii palju. Mõnikord ma lihtsalt kuulan ta laule ja siis saan sealt inspiratsiooni, et kirjutada blogi või esta/inka kirjandit. Ning tänu sellele on tulnud mul väga palju kirjandeid hästi välja. Lihtsalt piisab sellest, kui laul peas kummitab ning sa lihtsalt röövid laulust mõtteid ja topid kirjandisse. Siiamaani on see mind aidanud.

Ja kuna jutt juba kaudselt Youtube'i peale läks, siis mingi osa mu playlistist asub ka internetis, kuna ma lihtsalt ei viitsi kõiki laule arvutisse tõmmata. Pleilistis on ka paar klippi, mis on pigem mõeldud vaatamiseks kui kuulamiseks, kuid enam-vähem sobivad mõlemaks:

http://www.youtube.com/user/Dark5age?feature=mhw4#g/c/207EB4A827832233

http://www.youtube.com/user/Dark5age?feature=mhw4#g/c/F5263BDB75ED2E73


Ja ma panin natukene aega tagasi, peale seda kui mingi mulle võõras kutt hakkas mulle  mu blogist rääkima, blogile peale sellise asja, mis näitab mulle, kui palju külastajaid mul mingi päev. Ning see statistika on suht huvitav: päeval, mil ma uue postituse teen, käib siin mingi X arv külastajaid, järgmisel päeval käib ligi 30% vähem külastajaid, ülejärgmisel päeval kahaneb see veel 60%, siis kahaneb veel 40% ja enam-vähem stabiliseerub seal ning püsib nõnda kuni uue postituseni.

Ning ma otsustasin, et ma olen kuni vaheajani hea inimene..

http://coloursofblood.wordpress.com/2010/03/10/10-marts/ (Varjatud postitus)

0 kommentaar(i):

Post a Comment

© Development 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis